onsdag 27. oktober 2010

Catfish.

God kveld i de tusen hjem. Jeg må si meg litt lykkelig over å ha nådd så mange med bloggen min! Tenk at det faktisk sitter mennesker der ute, som jeg kanskje aldri får se, og daglig leser om Kristine Olsen. Hiihii, TØFT! Fortsett med det folkens, ingenting gleder meg mer enn min vakre skinnende økende statistikk!

I dag har jeg hatt helt fri, eller, med det mener jeg null skoletimer meeen ikke nødvendigvis null skolearbeid. Da jeg hadde stått opp, spist frokost og fiksa meg dro jeg, Sol, Marita og Marte på Vitensenteret. Vi har alle en skoleoppgave som krever at vi drar dit for å velge ut noe man kan bruke i arbeide med barn. Det var kjempekoselig og jeg tror at vi alle sammen fikk frem barnet i oss der vi fløy rundt og lekte oss med alle de rare tingene. Om du noen gang har lyst og oppleve mange spennende fenomener, kanskje har en lillebror/lillesøster med litt vel mye energi og er i Trondheim så anbefaler jeg Vitensenteret på det sterkeste! Kjempe gøy for barna og ikke minst lærerikt for både store og små.

Da vi var ferdig med oppgaven vår dro jeg på posten. Jeg prata nemlig med min kjære farfar i går kveld. Han har nettopp fylt 85 år og har blitt liggende med en fæl influensa lenge nå. Farfaren min har aldri vært syk eller dårlig på noe som helst måte, så jeg fikk rimelig panikk. Det er så vondt å være borte fra mennesker så betyr så mye for meg, selv om det bare er en dum influensa. Jeg savner han virkelig! Uansett, som det gode barnebarnet jeg alltid har vært gikk jeg strake veien til Sunn Kost. Farfar slipper nemlig ikke unna han heller, uansett hvor dumt ekspeditøren så på meg i det jeg atter en gang ba om enda en pakke med slike tabeletter. Er jo tross alt 3 gangen jeg er å kjøper disse greiene, men langt i fra mi skyld at jeg må fly rundt som en eller annen random frivillig fra Frelsesarmeen, og fore mine medstudenter med piller som holder de rimelig oppegående. Anyways, nå er en pakke med gode ferske immunforsvarstabeletter på tur opp med posten til min kjære farfar <3 Håper du blir litt bedre!

Da vi kom hjem laga Sol verdens nydeligste omelett til oss begge, takk for maten! Da vi var ferdigspist og gode og mette satt vi på en dokumentarfilm som heter "Catfish". Og om du er like glad i dokumentarer som meg, så anbefaler jeg deg å se denne! Handler om en mann som knytter bekjentskaper gjennom forskjellige nettsteder, deriblant Facebook. Hærregud sier jeg bare, for en SYK verden vi lever i! Etter den filmen gikk det opp et stort lys i topplokket mitt foråsiresånn, så løp og SE med dine egne øyne hvordan mennesker kan gå fra å være en av oss, til ingen verdens ting.

Nå er jeg ferdig jogga, ferdig dusja og ligger godt i den myke senga mi. Jeg er virkelig klar for ei god natt søvn! I morgen har vi også heeelt fri og jeg ser virkelig frem til å sove lenge. Noe sier meg i tillegg at denne Torsdagen som står for tur inneholder aldri så lite romantikk. Så jeg kjenner allerede at sommerfuglene romsterer i magen min.
Mye moro på Vitensenteret:) Her lager jeg bobler i en slags gelè.
Marita & meg. Vi "kjemper" om å bruke høy eller lav hjernekapasitet, dette måles på skjermen over oss i midten og gir utslag ved at en liten ball beveger seg på bordet. Morro!
Værsågod Farfar <3 Håper du blir bedre!
Sjuk verden vi lever i, gitt. Stakkars mennesker..
Bare ett tastetrykk unna ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar