lørdag 9. oktober 2010

Sjalabais!

Jeg må med handa på hjerte mitt si at jeg har hatt noen helt fantastiske dager! Ingen besøk, ingen overraskelser, ingen nye bekjentskap. Bare meg selv, gode venner, godt humør og litt god drikke såklart;) Fantastisk!

Torsdag var en helt vanlig dag i grunnen, skole og oppgaveskriving var vel det som opptok tiden min. Når kvelden kom dro alle jentene, bortsett fra meg og Cammi ut på livet. Jeg hadde nemlig bestemt meg for å være litt flink denne dagen, så jeg trente, vaska leiligheta, rommet mitt, klær, lagde middag og hjalp Cammi med litt skolearbeid. Da klokka var åtte var jeg mildt sagt helt kake, tok meg en god og lang dusj før jeg kledde på meg hotpants, en skjorte og satte meg godt til rette i sofa`n for å ta livet heeeelt med ro. Desværre for levra mi hadde jeg fra sist helg igjen en halv vinflaske, altså ca to glass. Det smakte helt fantastisk godt og humøret og energien kom sigende i stor fart. Da klokka var blitt 23.33 spurte jeg Cammi sånn helt ut av det blå om når siste buss ned til sentrum egentlig gikk. 00.12 fant vi ut og da var det jammen gjort. Vi fant ut at vi dreit i å fikse oss noe særlig og dro ut og overrasket Malle og Co. Det føltes helt fantastisk, spontan fylla I JOGGESKO! Kan det bli bedre? Svaret er til alles "høyhælinger" fortvilelse: NEI! Vi dansa hele kvelden, drakk øl, shots, danset enda mer og dro hjem sammen, alle 5. Vellykket kveld jenter <3

Fredagen kom litt for fort spørr du meg. Vi var hjemme i tretida, spiste, la meg og fikk faen ikke sove. Jeg var nemlig ganske så høstyr(er det virkelig et ord? neppe, men dere skjønner;). Ikke bra skal jeg si dere, skulle hatt et mannfolk i skape mitt som jeg kunne tatt frem når "yrheta" virkelig slår meg. Uansett, skolen venta så opp måtte jeg! Naturfagen var som vanlig ganske så natur-lig og vi skulle jobbe med frø, frøspredning, befrøelse, befruktning. Ja, tankene mine var der ennå gitt. Hoff, ikke nok med det. Jeg, Marita og Sol skulle bruke resten av dagen på en jævla norskoppgave som helt særiøst tok knekken på meg til tider! Heldigvis har vi Marte, som dere vet er hun big fan av "gruppepress" så hun slo til igjen, denne gangen likte jeg presset/forslaget hennes. "Bli med til meg da vel, dere kan jobbe med oppgaven deres der, så kan vi spise taco, sjokolade, potetgull og kald COLA" omg liksom, jeg var SOLGT! Kunne ikke passa den yre, smålig reduserte kroppen min bedre! Jeg er så glad for at mennesker som venninnene mine finnes <3 de lyser opp den gråeste dagen, tuller og ler: jeg elsker dere jenter!

Etterhvert kom vi rimelig godt i mål med den dumme norskoppgaven, så vi tok bussen til Rema for å kjøpe blandevann. Ut skulle vi nemlig denne dagen også! Etter en god powernap på sofa`n sammen med Sol var det bare å springe gjennom dusjen, inn i festklærne og "hive i haue". Godt kan jeg nok ikke si at den første supen av drammen var, men det skulle visst endre seg drastisk etterhvert. Vi hadde et kjempekoselig vors der hele fem stykker deltok, trivsel! Etter faen vet hvor mange runder med den kjente "bussruta" (som jeg forresten enda ikke forstår reglene i) var jeg plutselig tilbake i kjent feststil! Vi tok alle sammen buss ned til sentrum en eller annen gang mellom halv tolv og tolv, her vi dro til med noen skikkelige strofer med alt fra nordnorsk rap til Britney Spears. Haha, heldige jævler som satt på den bussen altså! Er faen ikke hver dag det "spilles" opp til gratiskonsert med Tyholt Gaga. Da vi kom ned til sentrum la vi ruta rett til Crash hvor jeg og Sol skulle tilbringe kvelden, no matter what! Jeg nærmer meg et anfall når jeg tenker tilbake på all den alkoholen jeg konsumerte. Vi møtte Peter og en Jonas ute, dansa villt og hadde det kjempe fett! Peter slo virkelig på stortromma og vi shotta aaaaalt for mye, som den kule personen jeg alltid blir i fylla kunne jeg jo ikke gi meg med den første, eller den andre ELLER den tredje nei. HOFF sier jeg bare, jeg kosa meg virkelig! Da kvelden var omme og jeg hadde krangla med dørvakta om at jeg MÅTTE få ha med meg vannglasset mitt ut siden det jo bare var VANN i det, så fant jeg heldigvis Malle og en kompis.

Vi tre fant fort en taxi, dro hjem til crib`n vår og mens jeg surra rundt om kring laga Malle og vår gode venn et fantastisk nattmatmåltid:) Takk gud for at noen ser til at jeg får i meg mat etter ei slik fylla, TAKK <3
Etter maten dro jeg til en kompis og overnattet dær fram til i dag klokka tre ca. Hærlig natt jenter og gutter! Må nesten sende en varm tanke til Cammi akkurat  nå. Jeg vet jeg er stor i kjeften til tider, og i går inviterte jeg jo selvfølgelig alle på nach til oss. For mitt vedkommende deltok jeg aldri på nach som planlagt, men det gjorde Cammi, Brace og ikke mindre enn en til. Jeg har litt dårlig samvittighet og jeg lover å ta det igjen neste helg:) Japp, det var vell alt jeg hadde på hjertet akkurat nå. Nå har jeg dusja fullheta av meg og fiksa meg litt før jeg skal løpe, kødda, GÅ bort til Bunnpris å kjøpe Cola forså å dra på besøk til en kompis! Gleder meg til en rolig avslappet kveld sammen med en som fyller meg med ren lykke!

Kan forresten også si at jeg har det fantastisk bra om dagen, bare sånn tilfelle noen lurer;) Ha en flotters helg alle sammen!

SKÅL! Jeg er ferdig med alt som heter alkohol for denne helgen!


SløveLørdag<3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar