fredag 15. oktober 2010

Dagens update.

Hei hei:)

I all min trøtthet kom jeg i går kveld til å skrive "blogges i morgen" på slutten av natt-innlegget mitt. Og som den pliktoppfyllende jenta jer er må jeg jo komme med en liten update, på tross av en utrolig stressa dag! Jeg kom meg opp i morges og fikk med med hele to timer med veldig uinteressant blomsterlære i naturfag. Jippi. Etter naturfagtimene bussa jeg ned til solsiden, traska inn på Bikbok og sto å venta der inne lenge nok til at en stakkers ekspeditør kom å spurte: "kan jeg hjelpe deg med noe?" "Ja værsågod, jeg skal på en date, eller, jeg skal ut å spise også skal jeg på kino, ja på date altså! Så jeg trenger noe å ha på meg." Hærregud, stakkars jente måtte jo tro jeg var mentalt tilbakestående hun. Ja, ja, nok om det. Jeg var inne i butikken i 35 minutter og kom glad og fornøyd ut med ikke mindre enn en bluse, ett par øredobbler og noen nydelige armbånd. Ikke mi skyld at Bikbok hadde "2 for 1" på alle smykker og at lånekassen absolutt MÅ fylle på kontoen min den 15 HVER eneste måned. Drit irriterende. Neida, joda, neida. Videre skulle jeg kjappe meg opp til H&M for å kjøpe meg litt stæsj, men stoppa nøyaktig to meter bortenfor Bikbok. Jævla Bianco altså! Sååå...en halv time senere var jeg 1200kr fattigere men ett par hærlige vinterstøvletter rikere! Og jeg bare vet at pappan min akkurat nå er kjempeglad for at "snora" hans ikke lenger fryser på bena, så til deg din såkalte "dårlige samvittighet": reis til helvete! På forhånd takk! Meldte meg vel faen ikke på Farmen for ingenting, klarer meg vel fint med litt selvfiska fisk og planter fra veigrøfta i en hel måned jeg:)

Nå sitter jeg faktisk med farge i håret og undrer i all stillhet på om det kanskje blir litt bått, sånn som Marita sitt!? Det hadde vært gøy det, kommet på date med blå striper i håret. Hahaha..enda et tegn på at jeg snart må gjøre noe drastisk med min humoristiske sans. NÅ skal fargen ut og jeg skal starte å fikse meg litt etterhvert! Skal prøve å legge ut et bilde eller to før jeg drar i kveld, men hvis ikke så kommer det i løpet av natta eller morgendagen:)

Wish me good luck!

Dette er musikk som jeg hører på når jeg savner bestevenninna mi Tone, og i dag er savnet ubeskrivelig stort <3
http://www.youtube.com/watch?v=MZjZI6eGtcM

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar