torsdag 7. oktober 2010

Gruppepress.

Hær sitter jeg, atter en gang. På fjerde rad med en masete jente bak meg, Marte er hennes navn! Vi har i skrivende stund matematikktime der temaet er "tallsystem". Ganske interessant spørr du meg, men spørr man Martemor vil hun nok si det motsatte. Jeg liker hvordan umotiverte studenter presser meg til å skrive ett innlegg for at de ska ha noe å lese på, se på og undre seg over! Enda verre er det kanskje at jeg faktisk gjør det de ber meg om, jeg er svak. I admit it.

I dag startet vi ikke før klokken 13.00 på skolen så jeg fikk virkelig sove godt i natt. I går kveld var jeg og Sol ute på en liten løpetur og mens hun dusjet "peisa" jeg på med en skikkelig styrketreningsøkt i stua vår:) Joda, jeg dusja etterhvert jeg også. Nydelig god avsluttning på gårdagen! Nei vent, jeg må ikke glemme det beste som faktisk hendte meg i går. Pappa overførte nemlig masse penger til meg han. Det har i det siste vært veldig tomt i lommeboka mi, da er det godt å ha en pappa lik min <3 Hver gang jeg mottar ukelønna mi blir jeg i ekstase, slår aldri feil! Det er virkelig hardt å være student i en by full av nydelige butikk vindu og dyre matvaner så takk GUD for at det finnes foreldre som stiller opp ukentlig;) Det hjelper jo lite at trenden i Trondheim nå fortia er å drikke seg full helst 4 dager i uka, eller mer og å snuse mest mulig på kortest mulig tid, hardt liv.

Nei, jeg er nok ikke så voksen som jeg burde være når det kommer til økonomi. Når jeg har mottatt penger så bruker jeg de alltid opp på ting jeg MÅ (vil) ha, uten å tenke på at det en gang blir tomt. Men hærrefred, vi lever da faen meg bare en gang og siden planen min er å finne meg en rik, velstående mann så har jeg overhode ikke dårlig samvittighet. Men, jeg må vel ærlig innrømme at kjøpbrød uten pålegg er mat jeg er rimelig lei av så i dag gleder jeg meg masse til å endelig kunne lage meg et skikkelig kvalitetsmåltid. Takk til pappan og mamman min:) Jeg skal nok overleve inntil videre!

Nå føler jeg at jeg har oversett en hel del av matematikktimen vår. Vi har fått en oppgave som vi skal gjøre og hær sitter jeg, dom som et brød fordi jeg overhode ikke har fulgt med i timen! TAKK Marte, du gjør meg dum. Jeg liker det;) Ha en flott dag videre folks!

Her ser dere, igjen folkens. Det lille krapylet av en skjønnhet som driver GRUPPEPRESS på høyt nivå når jeg prøver å bli ett hakk smartere.

Jeg føler meg som en ordentlig Onkel Skrue akkurat nå jeg $

Joda, jeg skal lære meg om Tallsystemer....en vakker dag.


2 kommentarer:

  1. Hahaha! Du er så nett, og flink til å skrive. Savner DMMH litt, merker jeg.

    SvarSlett
  2. Hehe:) Vi har mye gøy sammen ja! Du vet hvor vi er om du vil se oss <3

    SvarSlett