tirsdag 19. oktober 2010

Jeg lever.

God Tirsdag alle sammen:)
Jeg vil bare meddele at jeg faktisk lever, jeg. Det ble jammen full fres fra fredag til mandag så jeg har rett og slett ikke hatt tid til å sette meg ned med bloggen min i det hele tatt! Uansett så synes jeg helgen har gått så utrolig fort, og siden vi hadde fri fra skolen i går har benyttet sjansen og endelig fått sovet ut.

Fredagen var magisk. Det var helt fantastisk fra det minuttet jeg trampa inn døra hos mitt kjære mannfolk til jeg lokka øya den kommende natta. Åh <3 Vi var på en kjempeflott restaurant som heter "Bryggen Asian Cooking". Joda, høres kanskje ikke så veldig flott ut, men jeg kan love dere at det var den flottaste plassen jeg noen gang har spist på. Stemningen, maten, vinen, ja ALT var helt perfekt. Var så godt å endelig sette seg ned med gutten jeg er så alt for kjempe forelska i, og bare la praten og latteren flyte i god kombinasjon med nydelig mat og god vin! Nervene var som dere leste tidligere i høyspenn hele fredagen, da er det godt å ha et mannfolk som man virkelig føler seg vel sammen med og som bare får meg til å slappe heeelt av:)

Etter en hærlig middag gikk vi ned til sentrum og fant oss en koselig plass der vi tok oss ei trønderøl hver. Jeg må ærlig innrømme at det var første gang jeg har drukket så mange glass vin til en bedre middag ute, så jeg var en smule berusa da vi gikk fra middagen allerede. Uansett, pilsen smakte fortreffelig den! Men hva smaker ikke godt når den vakreste personen du vet om sitter på andre sia av bordet, holder deg i hendene, får deg til å le og forteller deg akkurat de ordene du vil høre? Klisjè? Mye mulig, men hærregud jeg er så lykkelig.

Vi avslutta kvelden med premiere på Fritt Villt 3. Jeg tror vi to var de eneste som følte oss en smule omtåka av både alkohol og sommerfugler i det vi satte oss ned i kinosalen. Reaksjonstida mi var væffal kraftig redusert merka jeg. Det var forresten kun shitkids på premieren og om jeg noen gang ser den stygge lille dritt jenta som satte seg ved siden av meg skal jeg personlig gi hun en god dæsj DÆNG! Hater drittunger som sitter å kommenterer hver eneste jævla bevegelse på skjærmen. Men, jeg hadde da verdens finenste gutt på den andre sida så jeg overlevde med glans;)

Lørdagen våkna jeg i en sinnsykt intens lykkerus. Jeg hadde så mange inntrykk og følelser å fordøye at jeg ikke visste att fram på noe som helst. Det eneste jeg visste helt sikkert var at jeg skulle være helt edru da klokka slo "dra-ut-tid". Av og til lurer jeg veldig på hvem det er jeg hver helg, prøver å lure. Da klokka slo åtte sto det jammen både rom og sprit på bordet og to timer senere var jeg i kanonform. Jeg og jentene dro fornøyde ut på livet og slo nok en gang til med gratiskonsert på bussen ned til sentrum. Like gøy hver gang!

Søndagen ble tilbrakt i senga mi helt til mannfolke klarte å få meg med ut på en aldri så liten spasertur. Vi la ruta rett ned til Samfunnet hvor jeg skulle få i meg litt Sesam mat:) Nydelig! Kvelden kom fort og ble tilbrakt i en armkrok med mye god film, brus og godis! Søndag er den beste dagen i uka synes jeg, ingen stress, KUN kos! Gleder meg allerede til den neste;)

Daaa..har frøken Maria fått viljen sin om et innlegg slik at hun har noe å ta seg til i pedagogikktimen vår, jeg har nok en gang gitt etter for presset OG gitt dere en liten update:) Nå skal jeg etterhvert rett hjem, ut å løpe litt før jeg fikser det store "spørsmålsrunde"-innlegget!

Gled dere alle mann!



Komfortabelt, lunt, stemningsfullt. Minner ble til og gjemt i mitt <3




3 kommentarer:

  1. Jaaaaa, no fikk æ nå å gjør i pedagogikk-timen ! Takk, Kristine, du redda livet mitt :D

    SvarSlett
  2. Så fantastisk koselig Kristine =) Misunnelig<3 :D

    SvarSlett
  3. Vææærsågod Mariamor :)

    Hey Synne:)
    Ja, det er rett og slett helt fantastisk!! Jeg er uten tvil, kjempeheldig!!!

    SvarSlett