fredag 5. november 2010

Back On Track.

Hoff, nå er det jammen lenge siden sist jeg satt meg ned for å skrive på bloggen min! Det har skjedd utrolig mye fra sist fredag og med noen edle dråper alkohol, skole og kjæreste så har tiden virkelig bare fydd avgårde. I dag var vi ferdig på skolen klokken 11 så jeg griper sjansen før nok en travel helg inntreffer. Jeg kan likevel gi dere og meg selv en liten oppdatering på ukas innhold sånn bare for moro skyld;

Sist fredag var det avskjed med min gode venninne Stina, hun har flyttet til Bodø og jeg benytter nå sjansen til å ønske henne alt godt i nord! Det som liksom skulle være en trist, tårevåt avskjed ble mer som ei hemningsløs fylla etterfulgt av et heidundranes halloween nach før det bar hjem i seng, trivelig! Lørdag kom jeg løpende hjem fra Christian i ti-tida fordi jeg plutselig kom på at vi samleierne skulle avgårde til Røros samme dag, avtalen var et vi skulle dra klokken 9 ca. Jeg ble ufattelig glad da jeg i full berusa panikk fikk øye på bilen som enda sto godt parkert på gårdsplassen, jeg rakk det! Jeg fikk tissa, kledd på meg lue og votter før det bar avgårde til Røros! En trivelig og noe intim tur til et fantastisk landskap, minner jeg aldri vil glemme. Søndag var ren avslapping, tror jeg. Gudfader det er virkelig vanskelig å huske tilbake, enda det bare er snakk om en ukes tid. Hehe..Mandag var jeg på sykehuset for å se på at sykepleiere og leger mesket seg med å bruke kroppen min til sine mange undersøkelser, jeg HATER sykehus. Tirsdag, onsdag og torsdag har jeg brukt til prosjektarbeid på skolen, kjærestetid og chickchat! Å, JA! Onsdag var jeg, Marte og Marita ute på livet, det var kjempegøy og jeg trengte virkelig tid med gode, ærlige og tillittsfulle mennesker som disse to! Å, JA! I går fulgte vi opp onsdagsfylla med taco, godis, jenteprat og rosenborgkamp hos Marte, før jeg la meg godt til rette og sovna i en god armkrok<3 Jeg må nesten prøve å få lagt ut noen bilder fra disse to dagene med snuppene mine, priceless!

Anyways, i dag er det total avslapping for min del. Jeg har planer om å vaske klær, rydde/vaske rommet mitt og bare kose meg! Rommet mitt har vært lite brukt i det siste, eller, det vil si lite brukt til sånne typiske soveromske ting, som for eksempel soving. Jeg har heller vandret inn og ut med sko, kasta klær over alt og latt hybelkaninene mine vokst seg store og sterke! Gleder meg til å mate støvsugeren etterpå:)

Ellers, kjærligheten vokser for hver dag som går og jeg kunne virkelig ikke hatt det bedre! Jeg unner alle jenter i hele verden og få oppleve å bli elsket på den måten jeg blir, ubeskrivelig! Christian er helt fantastisk og har, påtross av at jeg jo ikke hadde forutsett noe forhold med det første, kapra hjerte mitt så til de grader at jeg nesten ikke vet om jeg noensinne vil ha det tilbake <3 På den andre sida av lykkeligheten har min første konflikt i "familien" vår dukket opp. Regner med det er vanlig prosedyre når man bor 5 jenter sammen? Uansett utfall må jeg bare brett opp ermene og vise hva jeg står og går for, til alle og enhver! 

Dæven steike, som vi sier i nord. Det var jammen godt å skrive igjen, elsker det å kunne forevige hver eneste dag i et arkiv som jeg selv kan se tilbake på seinere i livet. Nå piper nok tørketrommelen snart og jeg skal prøve å sove litt siden det ikke ble så alt for mye av den sorten i natt^^

God helg til dere alle!

Hele gjengen på Røros!
Jeg er SÅ morsom! Malle, Sol, Kriss og Cammi.
Søteste <3
Om dere absolutt MÅ vite det...så var det faktisk ganske godt!!
Onsdag 03.11.2010 fylte Line & Rita hele 20år! Igjen, GRATULERER <3
Har allerede starta å pønske ut julegaver. Gutter er alltid vanskelig å finne gaver til MEN, så fant jeg denne nydelige søtsaken på nett. Jeg tenker selvfølgelig å gi den til Christian, omg liksom. Hva hadde verden vært uten Hello Kitty? ;)

2 kommentarer:

  1. Back on track?

    Savner innleggene dine.. :)

    Klem *fastleser*

    SvarSlett
  2. Hei!

    Tida går så alt for fort skjønner du, å skrivelysta går som alt annet; opp og ned:)
    Men jeg holder koken og lover mye snæx fremover!

    Koooselig med fast leser:D

    SvarSlett