tirsdag 26. oktober 2010

Tirsdag I Trondheim.

En ny dag med nye muligheter! I dag har det ikke skjedd så mye gøy egentlig, man kan jo ikke ha "huskestue" hver dag liksom. Jeg dro på skolen til kvart over ni for å ha storforelesning i matematikk og deretter basisgruppemøte der vi fikk unnagjort litt av en gruppeoppgave. Nå sitter jeg godt planta i sofa`n sammen med Sol, god musikk fyller rommet med avslapping og ro, deilig. I morgen skal jeg på vitensenteret for å plukke ut noe snæx til enda en oppgave, skrive den ferdig, før jeg starter på årets første mappebidrag. Det gleder jeg meg virkelig til, elsker å drøfte og bearbeide pensum på en måte som virkelig får meg til å lære mange interessante sider ved faget pedagogikk!

Sett bort fra en nok så travel skoleuke med hele tre "fri"dager gleder jeg meg veldig til helgen allerede. Da legger nemlig jeg og jentene ut på tur, hvor sier jeg ikke enda men Gud det skal bli godt å komme seg litt ut av Trondheim i noen timer! En skikkelig Chick-isk helg med jentene. Jeg må si at jeg for tia har en smule dårlig samvittighet for disse herlige skapningene jeg bor sammen med. De har jo alle vært relativt single en stund nå mens jeg, jeg har styrt med denne fantastiske gutten min helt siden jeg flytta hit, og det fikk jeg jammen høre i går! Unnskyld jenter <3 Det kommer til å gjenta seg, hver dag, men aldri tro at dere er glemt!

Åh, jeg elsker hvordan livet mitt har utviklet seg siden mai måned. Jeg har blitt meg selv igjen på en måte, jeg har ett helt eget liv der jeg styrer alt selv. Jeg er så lykkelig! Eneste som mangler akkurat nå er venninnene mine fra Harstad. Line, Rita (tvillinger) og sist men ikke minst Tone! Dette er første høst jeg ikke får dratt hjem på grunn av lite sammenhengende fridager, så savnet er virkelig uendelig. De er forresten venner jeg har hatt siden jeg var babyKriss og som fortsatt er mine aller nærmeste venner. Vi kommer fra ei lita bygd ved navn Aune utenfor Harstad, der vi sammen knyttet et vennskapsbånd lik de skjeldne! Bare tanken på at jeg til jul kommer hjem, får klemme alle tre hardt inntil meg, får virkelig kroppen min til å skjelve! Jeg elsker disse jentene fra innerst i hjerte mitt, for alltid <3

Nå skal jeg fortsette der jeg slapp skolearbeidet mitt, og være en flink jente resten av kvelden! Christian har forresten frasagt seg foreldreansvaret for meg enn så lenge, så nå ser det ut som jeg må legge meg, HELT selv. Kan virkelig bli en utfordring etter uttallige skrekkfilmer, kanskje jeg frir til en av mine samleiere om skrekkheta skulle ta meg midt i nattens mørke. Mihih. Siden jeg har noen ekstra timer med søvn til overs i morgen tidlig kan det hende jeg går ut og knipser noen høstbilder av den flotte byen min. Da er det bare å gjøre seg klar til et skikkelig Trondheim innlegg, tro meg, har du enda ikke flytta hit så kommer du garantert til å gjøre det da:) Jeg skal overbevise dere alle, jeg!

- Ha en fin tirsdag!
Tenk at det er mulig å skape TO så flotte jenter, i en og samme mage. Jeg elsker tvillinger <3 Rita & Line
Tone <3 Er hun ikke vakker?
Jeg og Line på "stompa" :)
Helt fantastiske jenter!
Sammen for alltid <3 Kriss, Line, Rita og Tone


1 kommentar:

  1. Æ virkelig ELSKE bloggen din<3 spesielt de dagan vi ikkje ringes, å æ bare kan speed-dial`e mæ inn på bloggen fra telefon^^ ELSKE å kunne læse om stort å smått du skriv om, å ELSKE alle de hærlige bildan (å ikkje bare de i detta inlegget;p)!
    Savne dæ, å glede mæ til jul, så får æ klæmmeflat min nydelige bestevenn<3
    ELSKE DÆ:* Sees snart, ringes enda snarere<3

    SvarSlett