torsdag 14. oktober 2010

Uberusa torsdag.

Først må jeg bare få si TUUUSEN TAKK til de av dere som har kommentert mitt forrige innlegg! Fortsett og skriv og still spørsmål! Jeg lover dere svar på ALT dere enn måtte føle for å komme med, så dette blir kjempegøy!

I dag sto jeg opp til en ganske nervepirrende flott torsdag! Jeg skulle nemlig på St.Olavs (sykehuset) å ta en ussel liten blodprøve. Noe av det jævligste jeg vet om er blodprøver og jeg skjelver bare ved tanken på at en sykepleier tar av plasten på en sprøytespiss. Æsj, blodet mitt flyter da faen ikke i mine årer for å deles med ett eller annet random labratorium. Uansett, heldigvis for meg har jeg med glans klart å rota bort blodprøvearket mitt så jeg måtte komme tilbake over helga, puuuuh, jeg pusta letta ut foråsiresånn og pulsen kunne endelig senkes til det normale! Jeg starta ikke på skolen før klokka ett i dag og gjett om jeg digger slike dager, så herlig! Da jeg og sol tok på oss skolesekken og gikk ut døra la jeg merke til at lufta var blitt to "hakk" kaldere og jeg kjente på den lille vinterkroppen min at noe var på gang, men tenkte ikke mer på det. Helt til...det starta å SLUDDE midt i norsktimen! Gud har heldigvis hørt min bønn. I dag var selvfølgelig dagen da vi hadde storforelesning, det vil si ca 50 mennesker på forelesning. Og da jeg endelig fikk se årets første sludd måtte jeg jo bare utbryte litt høylytt: "JIPPIII! SNØØØ". Ehm, trenger vel ikke si mer enn at det kanskje ikke var dagens mest populære heia-rop. Haha.

Anyways, sludden ble til regn og jeg ble utrolig trist. Dette skulle heldigvis ikke vise seg å vedvare da jeg plutselig fant på å sjekke bankkontoen, som fortia er STAPPfull. Stipendet hadde tatt seg god plass mellom alle nullene og jeg var en lykkelig liten pike igjen:) Etter dagens forelesning bussa vi alle sammen glade og fornøyde ned til sentrum. Mens Sol spent venta på besøk hjemmefra fikk jeg tid til å kjøpe meg en flott fundation til ikke mindre enn 465 kr. Takk mamma, for at du har faen ikke har produsert meg i et eksemplar med et naturlig pent utseende! Hahaha. Når det kommer til slike ting så sparer jeg virkelig ikke på noen ting, det er rett og slett livsnødvendig, nesten! Ganske så fustrert over at prisen på sminken jeg bruker enda en gang hadde steget i pris gikk vi for å finne storbesøket. Etter mye veibeskrivelse og telefonsamtaler fant dem oss og jeg fikk endelig hilse på to kjempe søte jenter! Jeg elsker besøk jeg (et liiite hint til jentene mine hjemme i nord norge kanskje?)

Siden det nå nærmer seg helg med stor fart skal jeg i dag ta meg en rolig og avslappende torsdag, å ja, jeg har sendt ut Cammi på vors slik at hun ikke påvirker meg til å dra ut ti på tolv i dag også:) Sol skal også ut på livet i kveld og jeg håper hun tar en runde i baren for meg også! Jeg derimot,  får muligens besøk av en litt syk gutt som jeg skal prøve å friskgjøre litt:) Jeg har kjøpt inn forkjølelseste, honning og immunforsvarstabeletter til det stakkars mannfolke mitt, så hvis han NÅ ikke blir frisk så vet ikke jeg;) Planen for helgen er også lagt, noe som føles veldig beroligende. Imorgen venter en bedre middag og premierebilletter til Fritt villt 3, lørdag er det enten party eller hjemmekveld, søndag er...søndag og mandag er det FRI!! Jeg gleder meg masse allerede!

Har dere noen spennende planer i helgen?

I dag ble jeg medlem i "pedagogstudentene" fant jeg nettopp ut. da jeg skrev under på skolen var det nemlig kun fordi jeg får en helt gratis avgiftsfri ryggsekk!

Sol og jentene som er kommet på besøk, klar for vors!

Forkjøleseste og Immunforsvarstabeletter! Tabelettene er virkelig å anbefale å ta to, tre ganger i året!

Hærligheten <3

En liten bildesamling fra ett av vorsene sist helg:

Er det vors så er det faen meg VORS! Her i huset tar vi ingen sjanser!

Drammm-mm-mm

Stemning!

Kriss blir full...

...Kriss blir fullere...

...Kriss blir til den kuleste i verden!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar