fredag 15. oktober 2010

En stor takk og en liten kopp te.

Jeg har allerede nådd hele 10 kommentarer på min spørsmålsrunde. Dette inkluderer jo såklart mine egne kommentarer MEN HALLO? Jeg er er strååålende fornøyd altså! TUSEN TAKK til alle sammen:)

I kveld har jeg hatt min kjære nære venn på besøk, kan meddele at teen med honningen i og tabelettene jeg ga han faktisk fikk litt virkning allerede:) Kjempekoselig! Nå er klokka blitt halv to og jeg venter jentene mine hjem når som helst. Tror nesten ikke det er vits i å prøve å nå drømmeland før de kommer valsende inn ytterdøra:) Åh, som jeg har kosa meg i kveld! En edruelig torsdag er absolutt noe jeg skal vurdere å slå til med oftere. Jeg er hodestups forelska i dette kjære syke mannfolket og sitter her, helt alene med spotify-lista mi og mange millioner sommerfugler i kroppen! Kan det bli bedre? Det siste telyset er nettopp gått opp i røyk og om nøyaktig fem timer ringer vekkeklokka mi og en ny dag med naturfag, pedagogikk og MASSE kos står nå for tur! Å JA! Fikk forresten vite hvilken restaurant vi skal ha en hærlig helaften på i morgen, åh som jeg gleder meg til å fortelle dere om hvordan det går til!! Er nemlig en smule nervøs kjenner jeg, Kristine Olsen i et noe sofistikert miljø kan virkelig bli en spennede affære;) Tenker allerede på klesvalg og ikke minst SKO! Tror det blir en kjapp tur innom Trondheim Torg i morgen etter skolen. Meeen, nå er det tydeligvis natt, blogges i morgen:)

Er det noen av dere som vet og kan tipse en hjelpeløs Kriss om klesvalg til en romantisk date? Svar mottas med STOR takk!

Sov godt og drøm gode drømmer alle sammen!

Teselskap på en torsdag er ikke feil!

Levende lys skaper en herlig steming på en dag som denne <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar