mandag 11. oktober 2010

Mandag & Pushdag

Yahoo! For en fantastisk start på uka, vi startet ikke på skolen før klokken 13.00 i dag. Eller...jeg fikk nå vite at vi hadde hatt klassens time klokken 12.00 men hærregud. Jeg har da bedre ting å gjøre enn å sitte å høre på saker som ikke interesserer meg i det hele tatt! Dagen i går gikk for det meste til norsk-skriving og avslapping! Så en film før jeg la meg og våkna med et kjempe smil i morges. Hærlig! Fikk meg til og med en liten spasertur i et hærlig regnvær  rundt klokken halv åtte i dag tidlig. Så, siden det ble en del fyll sist uke har jeg ikke fått trent siden TORSDAG! Krise, så i dag kribler det rimelig heftig i beina mine for å komme seg ut å løpe igjen, ikke minst ha en skikkelig styrketreningsøkt etterpå:)

Det er så hærlig å være Kristine Olsen akkurat nå. Jeg har aldri hatt slike følelser som jeg nå har inni meg, selv om jeg har opplevd sjukt gode ting fram til denne perioden i livet mitt, alt er snudd opp ned og jeg klarer ikke slutte å smile og le. Jeg har alltid hatt fantastiske venner, fått oppleve å få min største drøm oppfylt da pappan min ga meg en HEL hest, jeg har vært menge steder i verden sammen med folk jeg er glad i, jeg har badet i havet en sen sommerkveld og følt meg lykkelig på mange forskjellige måter. Men nå er det helt annerledes, det føles som om jeg flyver i stede for å traske i regnværet, det føles som om sola alltid skinner ned på jorda og varmer meg, det føles som om jeg har alt jeg noen gang har ønsket meg, jeg føler meg hel. Jeg får endelig lov å være Kristine Olsen helt og holdent, ingen person som bestemmer hva jeg skal ha på meg, hvordan jeg skal prate eller være som menneske. Jeg får gi andre mennesker en bit av meg selv, ikke en bit av noe noen andre vil jeg skal være. Det føles helt fantastisk og jeg sliter virkelig med å sette ord på hvordan jeg har det! Perfekt <3

I dag har vi forresten kommet til den 11. Oktober! Kanskje en helt vanlig dag for alle dere andre, men for meg er det min venns bursdag:) Jeg elsker bursdager, elsker å overraske venner med kake og presanger! Kjære Christian, GRATULERER MED DAGEN! Christian er en flott gutt som jeg har kjent i litt over ett år, han er alltid åpen og ærlig, god å prate med og kjempe snill! Det er forresten hans "skyld" at jeg fortsatt lever, hadde det ikke vært for denne ansvarsfulle gutten hadde jeg nok liggi på havets bunn eller rettere sagt Nidelvas bunn. Takk vennen, for at du er en så fantastisk venn! Jeg er umåtelig glad i deg og det vil jeg alltid være <3

Ha en strålende Mandag!

Jeg er så glad <3

Christian! Gratulerer med dagen <3

Ingen bursdag uten kaker!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar