onsdag 6. oktober 2010

Fest, skole & god frokost!

Klokka på veggen viser 08.28. Det er allerede kommet 14 mennesker inn i rommet, klar for en ny dag. Noen leser, andre "facebooker" mens jeg sitter her i en lykkerus blandet med en trøtthet som til og med fyller den tomme stolen ved siden av meg. Det er tungt, det er Onsdag. En ny skoledag som jeg vet skal vare helt til klokken 15.30. Hvordan i alle dager skal jeg holde ut? Hvordan skal jeg i det hele tatt være i stand til å ha en HEL skoledag med NORSK? I skrivende stund har jeg mest lyst til å løpe hjem igjen i håp om at den siste varmen under dyna mi ikke har forsvunnet ut vinduet.

Oppdateringen jeg skulle foreta meg i helga ble som dere ser, ikke gjennomført. Ikke fordi jeg glemte det av, men fordi skrivelysten ikke helt har vært tilstede, jeg har ikke helt klart å sette ord på dagene som har gått. Det har skjedd mye, jeg har deltatt i å skape mange uforglemmelige minner sammen med vennene mine og innsett en ting som har endret min hverdag drastisk, på en positiv måte! Innflyttningsfesten var forresten great sucsess! Jeg så meg desverre nødt, på grunn av nerver, å sprette vinflaska mi klokka halv 6. Som igjen resulterte i ei hærlig fylla og mye gøy! Litt greit å drikke seg litt "opp" til en slik fest, man glemmer at det til tider er alt for folksomt og grisete rundt seg. Da klokka nerma seg 11 stakk vi ned til sentrum, der vi sammen festet videre på uteplassen Gossip. Etter at jeg var blitt litt vell full og spredt en god dæsj "careness" rundt meg endte jeg opp på nach hos Marte på Møllenberg! Tror aldri jeg har vært mer glad for å våkne neste morgen, jeg hadde heldigvis overlevd den harde natta! I det jeg åpnet øynene trodde jeg helt sikkert at jeg var hjemme, i min egen gode seng. Noe jeg selvfølgelig ikke var. Så, etter litt iskald cola og chickchat om nattas hærligheter fikk jeg låne en joggebukse og ett par joggesko hos Marte og traksa hjemover. Takk kjære <3

Denna uka har jeg vært i hundreogti og kjempe lykkelig! Endelig skal jeg få oppleve å ha det bra, hele tiden, hvert minutt, ja til og med når jeg sover er jeg lykkelig! Som vanlig går dagene i skole, trening og kveldskos sammen med gode venner. En hærlig kombinasjon som fungerer supert for meg. I går gikk/jogga jeg og Sol en lang, koselig høsttur. Temperaturen har nemlig steget med noen usle grader så nå kan jeg løpe ut om kvelden uten å tenke på ørebetennelse, halsbetennelse og mer til. ÅKEI, NÅ VET JEG AT DET FINNES EN GUD! Gratis frokost på skolen!! Har allerede henta meg to deilige brødskiver med godt pålegg og et glass iskald melk <3 ingen tvil om at gratis frokost smaker best når den er gratis(??) haha random.

Dagen er reddet, jeg er herved klar for en flott skoledag sammen med denne nydelige blomsterbuketten av en klasse:) Jøss, rart hvor mye en leverposteipakke, to brødskiver, en svett osteskive, en salamiskive, litt tomat og ett glass melk kan gjøre med dagen min:) Håper frokosten din gjør like store underverker som min;)

Hvor, når og hvorfor? Ikke vet jeg!

Fæst!

Cammi i kjent stil! ;) Hun hadde forresten den flottaste kjolen <3

Tonje, I adore you!

Hermann & Sysse! Hærlige mennesker!

Marita & Tonje <3

Brace & Malle! :)

Hoff, jeg er alt for full! Gutta ler og jentene BAKsnakker meg. Haha

Dagen er reddet <3 NAM!

Fyfaen jeg er lykkelig <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar