fredag 22. oktober 2010

HELG!

Endelig. Bare synd jeg må bruke all den "fri"tida jeg har til å prøve å bli litt friskere. Derfor, skal jeg denne helgen prøve å være heeeeelt edruelig, nesten væffal;) I dag har jeg vært slappere enn slappest, men siden min kjære foundation klarte å stikke av her om dagen så så jeg meg helt nødt til å dra ned til sentrum for å kjøpe en ny. Denne gangen forsikra jeg meg om at vi var bestevenner, jeg og foundation altså, før jeg forlot butikken!!

Sol var som vanlig mitt faste syke-følge så da vi var ferdig fant vi på at vi skulle dra til Marte på besøk. Vi valgte å bare dra opp til henne uten noe som helst forvarsel og BINGO! Søtsaken var heldigvis hjemme og jeg fikk både sympati for forkjølelsen min og masse kvalitetstid med jenter jeg setter utrolig stor pris på<3
Da jeg kom hjem var jeg som en skutt hval. Hode mitt smiler og har det relativt bra men kroppen, den er bare helt umulig og kjempetung! Jeg hater å være sånn syk som jeg er på dette tidspunktet. Kunne jeg ikke bare fått spysjuka eller noe litt mer alvorlig sånn at jeg kjenner i hele meg at jeg er SYK liksom. Ja ja jeg overlever nok, har jo tross alt fått meg en flunke ny FOUNDATION <3

Kvelden skal tilbringes sammen med min kjære kompis! Alle jentene er dratt ut på date med øl`a si så jeg har hele crib`n for meg selv i kveld. Jeg må si at jeg sliter litt med å være den eneste som ikke får sett rosa elefanter og være ubrukelig ekkelt full i kveld meeeen, jeg regner med at det med litt company uansett blir en flotters kveld.

Noen av dere som også er syk og som har noen gode bli-frisk-tips kanskje?


Syke meg. Svett, forkjøla og tørre lepper <3

Avslapping.

Senga mi er god den <3

Sol i strålende festhumør! Stoler på at denne nydelige Londonjakka mi får seg en heftig bytur i kveld!

Slenger med et smiiiilebilde sånn helt til slutt! Det er jo TROSS ALT FREDAG :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar