onsdag 13. oktober 2010

Spørsmålsrunde.

Hei og goood morgen norge:) I dag har jeg helt fri fra skolen og ligger akkurat nå i senga mi og bare koser meg mens ruta mi blir kald og våt av edle regndråper. Hærlige høst, jeg får aldri nok! I går hadde jeg en slags spaserturdate med med ukas bursdagsbarn, Christian! Det var kjempe godt å endelig se han igjen, vi har begge vært travle studenter i det siste så vi hadde virkelig godt av å møtes:) Dagen i dag skal i all hovedsak brukes til trening og skolearbeid, vi har fått et tverrfaglig prosjekt i oppgave der vårt tema er barnefilm. Jeg skal derfor sette meg godt til rette litt seinere for å se på Lillebror og Knerten:) Trivelige oppgaver kan man trygt si.

Overskriften i dette innlegget er som dere ser "spørsmålsrunde". Litt skummelt kjenner jeg, i og med at jeg ikke har noe som helst peiling på om noen av dere gir meg respons. I følge statistikken min har jeg per dags dato mange lesere men det trenger jammen ikke bety at noe gidder å legge igjen en kommentar (jeg var fæl til å lese men ikke kommentere før jeg også)! Så, Kanskje ender jeg opp med 1 kommentar, kanskje 10. Hvem vet, jeg gleder meg:) Anyways, det er noen av dere som ønsker at jeg lager ett innlegg om jentene jeg bor sammen med. Vil dere vite om der "rare" pålegget til Cammi, Malles studierettning, Sols klesmerker, Sysses skostørrelse eller ønsker dere å stille meg noen spørsmål så BRING IT! Planen min er at jeg i stede for å skrive et trøtt innlegg om alle fem uten noe særlig "dyp" informasjon om mine kjære samleiere, lar dere komme med spørsmål til de av oss dere vil vite mer om. Jeg skal selvfølgelig ikke svare på spørsmålene selv men la de svare dere og videre prøve på å la disse hærlighetene skrive litt om seg selv! Hørtes ikke det litt gøy ut eller? Det synes væffal jeg!

Grip sjansen og skriv i vei folkens, dette blir spennede:)
Jeg legger ut bilder av alle 4 slik at dere ser hvem som er hvem :

Sprudlende Cammi (Camilla)!

Skjønne Sol (Solvei-uten G!)

Hærlige Malle (Malene)!

Uendelig gode Sysse (synnøve)!

Vi er en crazy gjeng så INGEN spørsmål er for dumme!



12 kommentarer:

  1. Kem e typen du styr me? Bilda :)

    SvarSlett
  2. Har et spørsmål til alle :P Hva er deres rareste fetish?

    SvarSlett
  3. Hei:)

    Spm til alle jentene.

    -Studerer dere alle det samme?
    -Hvordan er det å bo i kollektiv?
    -Hvem er single, foreslka eller i forhold?

    Kjempefin blogg.

    :)

    SvarSlett
  4. WÆO! Se hær jaa:D hele 3 kommentarer:D JIPPPIIII!

    Tuuuusen takk folkens! Dette blir supert! :)

    SvarSlett
  5. Hei :)
    Jeg lurer på hvem du er forelsket i?????

    SvarSlett
  6. Hei:)

    Det er du tydeligvis ikke alene om:) Jeg skal ha et lite råd med min bedre halvdel, kanskje jeg tørr å nevne navn eller legge ut et bilde i det kommende innlegget:) hihihihi.

    SvarSlett
  7. Gleder meg til alle disse innleggene kommer. Spennende :)

    *soon to be fast leser* :D

    SvarSlett
  8. Hei.

    Utrolig bra blogg:)

    Hvem er han gutten i blå shorte på bilde med Malene? bare ser på shorta at denne gutten må være fiin;)

    SvarSlett
  9. Spm til Sol(Solvei uten G) :)

    Har du kjæreste? Er du også forelsket? Hvor lenge har du bodd i barteby?

    -Ida Jeanette-

    SvarSlett
  10. Yahooo:) så bra at dere fortsetter å skrive!
    Har troen på at dette innlegget kommer til å avsløre mange av våre "hemmeligheter":)

    Vi venter alle fem på ENDA FLERE spørsmål slik at vi har masse snæx å skrive om:)

    Igjen, TUSEN TAKK FOLKENS <3

    SvarSlett
  11. Hello:)

    Spørsmål til alle:) Har dere noen sminketips? Hvilken type klesstil har dere? Hvilke type gutter liker dere, lyse, mørke, høye eller lave osv;) Hva drikker dere når dere er på byen? Er det noen som røyker eller snuser?

    Kul blogg.

    Klems Linda

    SvarSlett
  12. Hei Linda:)

    Tuusen takk for mange gode spørsmål! Hihih, dette innlegget blir awsome! ;)

    Gòklem right back at yah!

    SvarSlett