onsdag 20. oktober 2010

Svar på spørsmålsrunde.

NÅ er svarene fra jentene blodferske og klare for å publiseres på bloggen min. Jeg må bare får sagt TUSEN TUSEN takk for at noen av dere tok dere bryet og sendte inn gode spørsmål! Ikke minst takk til jentene mine som har gidda å svare på lesernes nysgjerrighet:)

For dere som ikke har fulgt meg fullt så lenge kan jeg fortelle at jeg tidligere har hatt en spørsmålsrunde, der dere lesere fikk komme med spørsmål til meg og mine samleiere! Vi flyttet alle sammen sommeren 2010 og her i Crib`n vår trives vi som plommen i egget alle mann (med mindre noe annet blir avslørt i svarene under?). Vi er fire østlendinger og en nordlending, en kjempe flott kombinasjon spørr du meg. Jeg som nordlending får endelig litt høyst nødvendig opplæring i både skikk og bruk, mens mine fire flotte østlendinger lærer seg bannestrofer av de sjeldne og tilvennes min, til tider, ufattelige ekkle sans for humor <3 Jeg elsker å bo sammen med dere alle sammen! Malene, Camilla, Solvei og Synnøve: takk for at dere lot meg bli kjent med dere, takk for at dere gjør hver dag ufattelig god og TAKK for at romdøra deres alltid står åpen, uansett <3 Jeg er evig glad i dere og kommer aldri i mitt liv til å glemme det vi 5 har delt sammen!

Malle

Mitt navn er altså Malene, men her i huset går jeg under Malle. jeg er 21 år og er opprinnelig fra Asker. jeg går 2året mitt i trondheim nå, og jeg rett&slett elsker å bo her! Virkelig en fantastisk studentby alle burde oppleve elr i det minste få en smakebit av;) jeg er forresten også den mellomste av de vakre kusinene mine:)
Spørsmål 1. Hva er din rareste fetish?
Svar: armer, hender og nakke som er maskuline på gutter

Spørsmål 2. Hva studerer du?
Svar: Grafisk design på nkf

Spørsmål 3. Hvordan synes du det er å bo i kollektiv?
Svar: rett å slett en drøm!♥ verdens beste jenter å bo sammen med.

Spørsmål 4. Er du singel, forelska eller i et forhold?
Svar: singel, men har et godt øye for noen :)

Spørsmål 5. Har du noen sminketips?
Svar: egentlig ikke:) be as your parents made you;)?

Spørsmål 6. Hvordan klesstil har du?
Svar: laidback men fint! chick-ish♥

Spørsmål 7. Hvilke typer gutter liker du? Høy, lav, mørk, blond?
Svar: ja takk begge deler;) ikke så keen på gutter som er lavere enn meg da, men det skal litt til. ;) personligheten har mest å si!

Spørsmål 8. Hva pleier du å drikke ute på byen?
Svar: ute blir det alltid øl elr ingenting på meg, med tanke på økonomien som student;)

9. Snuser/røyker du?
Svar: snuser kunn i fylla, men prøver å jekke ned til ingenting;)
Tilsutt må jeg si at jeg trivers såååååå godt med den vakre blomsterbuketten av noen jenter på 5 !:)
Cammi

Hei jeg heter camilla og er 21 år, kommer fra asker og flyttet opp til trondheim i august og stortrives her oppe :D her er svarene på spørsmålene i fra meg :)
Spørsmål 1. Hva er din rareste fetish?
Svar: veltrente overarmer.. mmmmmm!

Spørsmål 2. Hva studerer du?
Svar: Førskolelærer 1. året ved Dronning Mauds Minnehøyskole

Spørsmål 3. Hvordan synes du det er å bo i kollektiv?
Svar: Utrolig morsomt=) ♥

Spørsmål 4. Er du singel, forelska eller i et forhold?
Svar:  singel, men har et lite øye til en...

Spørsmål 5. Har du noen sminketips?
Svar: sota øyne er pent. ellers så naturlig som mulig!

Spørsmål 6. Hvordan klesstil har du?
Svar:  forskjellig fra dag til dag, kommer litt ann på dagsformen! Jeg er veldig glad i den rocka stilen

Spørsmål 7. Hvilke typer gutter liker du? Høy, lav, mørk, blond?
Svar: hmm.. vanskelig å svare på, både blonde og mørke?! Men personligheten og øyne har mye å si:)

Spørsmål 8. Hva pleier du å drikke ute på byen?
Svar: alltid øl og i ny og ne et par teuqela!

9. Snuser/røyker du?
Svar:  er en stor snuser.. og snuser det meste så lenge det er posjonsnus!
Klem Cammi♥
Sysse

Hei hei, Synnøve her. Alder 20 år. Kommer fra Fetsund. Dette er mitt andre år her oppe, og digger det! Yngste kusine i huset (kusine med malle og sol).
Spørsmål 1. Hva er din rareste fetish?
Svar: har ingen rare fetisher (som jeg er klar over) men elsker veltrente armer på menn
2. Hva studerer du?
Svar: går bachelor i pedagogikk på NTNU, men har psykologi som 2.fordypning

Spørsmål 3. Hvordan synes du det er å bo i kollektiv?
Svar: det er livlig og gøy! men en smule vanskelig å konsentrere seg om skolearbeid.
.
Spørsmål 4. Er du singel, forelska eller i et forhold?
Svar: singel, men søker en handyman som kan skifte dekk på den deilige nedrusta bilen min ;)

Spørsmål 5. Har du noen sminketips?
Svar:  jeg spør de andre om sminketips jeg ;p

Spørsmål 6. Hvordan klesstil har du?
Svar:   vanlig, det jeg syns er fint der og da :)

Spørsmål 7. Hvilke typer gutter liker du? Høy, lav, mørk, blond?
Svar: høye, mørke, barske - kanskje litt rocka
Spørsmål 8. Hva pleier du å drikke ute på byen?
Svar: prøver å la være å drikke ut på byen, men hender det går i en øl eller to, eller tre.... men på vors går det som regel i sprit!

9. Snuser/røyker du?
Svar: ingen av delene, sunn og god! :D haha
Vil ellers bare si at TRONDHEIM ER BEST!!! anbefaler alle å flytte opp hit!! :D
Sol
Heijaa!!
Sol her, 21 soon 2 be 22 =) Største kusina av 2 i huset og det er vel så og si greit ;) StOOOOORtrives i Tr.heim med de fire herlige jentene jeg bor med!
Spørsmål 1. Hva er din rareste fetish?
Svar: Armer som er maskuline på gutta væ ;)
2. Hva studerer du?
Svar: Førskolelærer (DMMH)
Spørsmål 3. Hvordan synes du det er å bo i kollektiv?
Svar: HERLIG bra!! ♥ Digger jentene jeg bor med, så anbefales!

Spørsmål 4. Er du singel, forelska eller i et forhold?
Svar: singel 4 life!

Spørsmål 5. Har du noen sminketips?
Svar:  Hemmelig stuff :P

Spørsmål 6. Hvordan klesstil har du?
Svar:  Kommer ann på hvordan jeg føler meg den dagen, fresh eller dass!
Spørsmål 7. Hvilke typer gutter liker du? Høy, lav, mørk, blond?
Svar:  Mørke eller blonde, who cares ??!! :O Kommer ann på personlighet, men gutten må ha glimt i øyet ;D
Spørsmål 8. Hva pleier du å drikke ute på byen?
Svar: drikker ØL! og sier ikke nei til noen drinker!

9. Snuser/røyker du?
Svar: snus er vel det riktige, skal trappe ned da....

Spørsmål 10. Har du kjæreste eller er du forelska?
Svar: Sol er ikke førelska og har ingen kjæreste og er heller ikke på jakt.. Lever kun livet med jentene mine for øyeblikket♥ og jeg likeeeeeeeeer DET!
Spørsmål 11. Hvor lenge har du bodd i barteby?
Svar: Tredje året mitt i Tr.heim nå!! :D
Kriss

Hei på deg her er jeg! Håper dere er fornøyd med svarene til jentene! Jeg er væffal kjempeglad og strålende fornøyd! Jeg burde vel komme med noen svar selv også så ikke stopp hær;)

Spørsmål 1. Hva er din rareste fetish?
Svar: Jeg tror egentlig ikke jeg har noen skikkelig rare fetisher, men jeg har en liten ting for pene, hvite tenner og pene manne hender. Veltrente overarmer er også en ting som setter fart på orgasmen min foråsiresånn, om det er seksuelt vi tenker på her? Hvis ikke så vet nå det væffal:) Å JA! Mannepupper, ikke manne-pupper liksom. Men en trent brystkasse er mmmhh..ja, trenger jeg å si mer? NAM!
2. Hva studerer du?
Svar: Jeg, som to av mine samleiere også gjør: Føskolelærer ved Dronning Mauds Minnehøyskole. Jeg er kommet til 2. året og planen er å fortsette på spes.ped etter tredjeåret. Må forresten si at jeg trives utrolig godt på skolen, vi er den beste klassen! Heia 2C!
Spørsmål 3. Hvordan synes du det er å bo i kollektiv?
Svar: Åh, som jeg hater ordet: Kollektiv. Det får alt til å høres så upersonlig ut, så skittent og random på en måte. Vi har en kjempeflott 3etasjes leilighet og har etterhvert blitt til en liten familie:) Tilbake til spørsmålet, jeg trives som fisken i havet og ser ingen problemer med å bo sammen med fire andre jenter!

Spørsmål 4. Er du singel, forelska eller i et forhold?
Svar: hehe. Jeg er kjempe forelska! Men er ikke klar for noe fast forhold enda, tror jeg O.o

Spørsmål 5. Har du noen sminketips?
Svar:  Hmm..Jeg mener det er viktig å ha en GOD foundation og concealer. Da tenker jeg ikke på slike som fås H&M eller Cubus, men et parfymeri eller et Spa. Jeg har en kombinert hudtype, noe som gjør det kjempeviktig å tenke på ingrediensene i sminkeproduktene og ikke så mye på pris. Jeg pleier å legge concealer under øynene og på steder der jeg er rød/irritert før jeg påfører mineral-foundation (i.d). Jeg pleier også å gi øyenbrynene mer form og farge med en øyenbrynsblyant før jeg starter med øyenskygge, eyeliner eller mascara. Løsvipper er også kjempefint om du ønsker et litt mer intenst blikk og fyldigere øyevipper.

Spørsmål 6. Hvordan klesstil har du?
Svar:  Dette er for meg også et godt spørsmål. Jeg har mye klær og mye forskjellige typer klær. Jeg går ofte for den casuale looken men elsker å pynte meg med en fin skjorte/topp og pene sko en dag iblant:) I helgene smeller jeg ofte til med kjole og høye hæler! Kanskje ikke så godt svar, men i klesskapet mitt finner du alt fra Volcom, Bikbok, Moods Of Norway, Craft, Nike og Hello Kitty til nordlandsbunad og lusekofte! Jeg har myyyye forskjellig og ingen spesiell gjenkjennelig stil liksom. Jeg blir alt for fort lei av klær og da er det supert å kunne variere litt! Også mener jeg det er viktig å tørre å kle seg som man vil, ikke som alle andre vil. Om det resulterer i et noe utfordrende kjoleoutfit på en onsdag så la det for gudsskyld bli slik:)
Spørsmål 7. Hvilke typer gutter liker du? Høy, lav, mørk, blond?
Svar:  I fare for å drite meg loddrett ut må vel svaret bli høy, mellomblond og blå øyne, om jeg ikke husker helt feil? Haha. Jeg har alltid hatt lyst på en høy, mørk, veltrent gutt med brune øyne, men både x`n min og denne fantastiske gutten jeg nå er forelska i er blond med blå øyne. Sååå..jeg må vel bare finne meg i at jeg kanskje i all underbevissthet trakter etter den sorten.
Spørsmål 8. Hva pleier du å drikke ute på byen?
Svar: Hvordan i alle dager mener dere at jeg skal huske slike ting? hehe..Jeg drikker det som står forran meg på bordet og det bartenderen serverer meg, jeg. Alt går ned!

Spørsmål 9. Snuser/røyker du?
Svar: JA:) Jeg tror jeg er den søteste snusmumriken! Hahah. Jeg snuser Catch (grønn) White Eucalyptus hele tiden!
Spørsmål 10. Hvem er gutten du er forelska i?
Svar: Gutten jeg er forelska i er en jeg ble kjent med i august da jeg var hjemme på ferie i Harstad. Han jobber i Trondheim og er min nermeste nabo! Kjempe praktisk! Noe som kanskje er litt mindre praktisk er at jeg ikke er helt bevisst på hva som skjer med følelsene mine for tia. Jo, jeg er forelska men om det blir noe mer vet jeg jo ikke. Derfor, til alles fortvilelse vil jeg ikke gå ut med navn eller bilde enda! Misforstå meg rett, jeg vil veldig gjerne fortelle dere hvem det er og ikke minst vise dere et prakteksemplar på hvordan en nydelig mann bør se ut, men i fare for å bæsje på leggen så lar jeg det ligge til jeg finner ut av følelsene mine:) Etter et 5års langt forhold er det mye som skal falle på plass før jeg hopper inn i et nytt:)
Spørsmål 11. Hvem er den gutten i blå skjorte ved siden av Malene?
Svar: Gutten som du såvidt ser på bilde av Malle er en ved navn Vegard. Å ja, han har et utrolig flott utseende! Det er det mange som har hær i Barteby, så hvis du ENDA ikke har flytta hit: KOM KOM!
Vi takker for oss alle sammen, for denne gang og ønsker alle en flott onsdagskveld! 

4 kommentarer:

  1. åååååå herlig herlig. kul blogg :) han Vegard, er han singel? ;)

    SvarSlett
  2. Hei:)

    Så KULT at du synes det!! :) Jaa utifra det jeg vet så er han singel;)

    SvarSlett
  3. Tja, e vell bære å hive sæ på et treningsstudio ser det ut som ^^, Arti blogg du har kristine =)

    SvarSlett
  4. Hehe..kanskje du må det ja:) Takk! Skriv navne ditt nestegang da, så jeg vet hvem du er ANONYM;)

    SvarSlett