søndag 24. oktober 2010

Lek, latter og sene netter.

Søndag er dagen, formen er på topp og helgen er enda ikke over. Deilig! Fredagskvelden hadde jeg som sagt leiligheta vår heeelt for meg selv og fikk etterhvert et lite kveldsbesøk av Christian, jepp. Der har dere navnet på min utvalgte! Vi så litt tv, pratet og koset oss helt til vi endelig skulle legge oss godt til rette med en gòfilm han hadde lasta ned. Jeg er stor fan av Twilight og har mang en gang spurt pent om vi ikke kan se noen av de filmene en eller annen dag. Christian nekter såklart og er alt for barsk for slike filmer, tydeligvis. Da filmen han hadde lasta ned starta fikk jeg se mange mennesker i røde kapper, hadde han virkelig tatt til vett og ville se Twilight Eclipse sammen med meg?? Jeg ble så glad inni meg at jeg jubla, nesten. Helt til det plutselig dukker opp en helt annen karakter som på langt nær viste seg å være Edward, som kler seg naken, glitrer og starter og fly rundt som en idiot. Hjerte mitt stoppa, en jævla stygg parodi av Twilight som ikke het bedre enn: Vampire Suck. Faen ta Christian, neida. Ble heldigvis ikke værre enn at jeg nektet å se den filmen, og han fikk ta til takke med rein Krisskos resten av natta, funka forresten fett det.

Lørdag sto vi ikke opp før klokka slo fire, sååå godt å kunne sove lenge lenge! Jentene, Sol og Sysse bestemte seg for at de skulle ha vors hjemme hos oss og jeg nølte virkelig ikke med å løpe bort på bunnpris klokka halv seks for å kjøpe litt øl. Vi hadde det kjempekoselig vi tre, pratet, danset og tullet sammen, jeg blir bare mer og mer glad i de jentene altså! Christian og jeg hadde på forhånd avtalt at vi skulle drikke litt vin sammen i går kveld så da klokken nærmet seg ti kom han på besøk. Jeg var allerede godt i siget så noe romantisk vinkveld ble det vel kanskje ikke. Vi fortsatte vorset sammen med jentene før jeg ble alt for full å måtte tusle i seng. Heldigvis våkna jeg etter noen timer og kunne ta meg av besøket mitt litt til før vi begge slokna. Kjempekveld spørr du meg;)

I dag har jeg også fått sovet lenge sammen med mitt nydelige mannfolk. Han er så god, så ufattelig nydelig på alle verdens måter. Jeg er uten tvil, kjempe heldig! I kveld skal vi dra på kino og se Piranha i 3D, jeg gleder meg. Kanskje mest til å sette meg godt til rette i kinosalen med smågodtposen i den ene handa og Christian i den andre. Hihihi. Jeg kaster terningen i morgen på hvordan jeg likte filmen, jeg. En ting er væffal sikkert; dette blir en fantastisk avsluttning på en innholdsrik helg, uansett!
Wæææ..Dette blir spennende!
Nam nam nam!

Hva skjedde lørdagskveld?

Jeg drakk iiiiiiskald Dahls..mmmh
For en forsterka rus, tok jeg meg en snus..
Drakk enda mer øl..
Prata med mine gode venninner <3
Kosa meg med mer øl..
Ble til den kuleste i verden...
Spådde framtida mi....
Fikk unnagjort litt nødvendig griseri..
Beundra min kjære samleier gjennom linsa...
Og mista en smule kontroll.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar