mandag 29. november 2010

GRATIS Gløgg,

Lørdag skjedde det noe kjempekoselig som jeg føler jeg må fortelle dere! På tross av min elendige form klarte Christian og dra meg med ned til byen, nærmere bestemt Mormors. For dere som ikke vet hvor eller hva det er så kan jeg i korte trekk informere om at det er en hyggelig gammel mormor-stue med billig drikke. I all forvirrelse klarte Christian på en eller annen random måte å resonnere seg fram til at jeg hadde utrolig lyst på rødvin akkurat da. Gud veit hva han tenkte på fordi rødvin hadde jeg aldri nevnt, kan det være frøken Rød som har gitt han traumatiske tanker eller forestillinger? Hahaha. Anyways, rødvina ble etterhvert tom og vi en smule fullere, så vi satte kursen mot Lille London som forresten er en kjempetrivelig pub som i følge Christian raklamerer med lave priser.

Joda, neida. Billig var det væffal ikke men hvitvin ble det jammen meg uansett. Christian ble etterhvert full og jeg enda fullere. Jeg kosa meg særiøst helt utrolig masse denne kvelden, bare oss to liksom. Love it!! Da alkoholen var vel konsumert fant vi veien ned til Taxikøa utenfor SAS Hotellet i sentrum og gjett hva???? Vi fikk GRATIS GLØGG OG KAFFE! Jeg trodde helt særiøst det var selveste Jesus som sto ute i 20 minusgrader iført orange refleksvest og delte ut varm drikke til fulle mennesker, jeg.

NAAAACH!! Hørte jeg plutselig noen rope (det kan, jeg sier KAN ha vært meg O.o) og daaaa bar det visst på nach. Jeg, Christian på nach til to fremmede mennesker, kunne det bli bedre? Neppe. Der disse to hyggelige menneskene bodde var det flere leiligheter i samme bygg og hva er ikke bedre enn det? Vi endte visstnok opp i en av de andre leilighetene sammen med fire femtiåringer med mye god drikke som bidro til god stemning, før jeg gikk å dænga hode mitt i en dør etterfulgt av at en overstadig beruset Christianmann datt over meg. TAXI!

Da vi kom hjem skjedde det noe ganske søtt. Malle og Cammi klarte jo såklart å våkne av at jeg og Christian prøvde så godt vi kunne å lage nattmat. I det Malle så hvor full jeg var kom hun til å spørre Christian; "Hva er det egentlig du har gitt henne?" Da svarte Chriatian raskt; "Kjærlighet!!". Aaaaww....var ikke det litt søtt eller? Og ikke nok med det, da jeg sto opp søndag hørte jeg Cammi si: "Kriss? Er det du og Chriatian som har tegna på bilen til nabo`n?" FAEN da, kan jeg aldri la vær liksom? Jeg spurta bort til vinduet og fikk se at "noen"(væffal ikke meg) fint og pyntelig hadde skrevet med store bokstaver K+C=SANT over hele panseret på bilen. Flaut? Neida. Naboen har allerede vært ute på kjøretur med det flotte kunstverket mitt godt synlig, tipper han/hun likte det svært godt.

Med mye søthet og fullhet gikk vi stille(?) i seng og våkna ikke før vi begge holdt på å krype helt inni hverandre. Ja, vi glemte å lukke vinduet. Det var den lørdagen og jeg sier meg rimelig fornøyd jeg!
Vinkveld ftw!
Oss to <3 Årets par, uten tvil;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar