mandag 15. november 2010

Kaffe & snus.

En ny mandag står for tur, eller...den er vel kanskje i utgangspunktet nærmet seg slutten allerede. Jeg ser nå at helga mi har vært rimelig, spennende. Takk til min kjære assistent som oppsummerte den i korte trekk, med dype ord og følelser. Jeg har hatt det gøy, men om det forrige innlegget stemte overens med mine egne inntrykk vet jeg virkelig ikke. Kan ikke gjøre annet enn å le, høyt for meg selv!

I dag har jeg hatt fri fra skolen og sto ikke opp før klokken nærmet seg ett. Jeg har til nå åpnet et nytt dokument i Word og prøver for harde livet å trykke noen ord ned på papiret, men det er ikke så lett skal jeg si deg. Og etter en heftig samtale via det berømte nettstedet Facebook med en gammel venninne kommer ikke motivasjon løpende akkurat. Æsj, jeg er kvalm, tårevåt og trøtt i hele kroppen! Ikke så mye mer å si om den saken akkurat nå. Jeg tror det er viktig å tillate seg selv å ha slike dager som denne, en gang i blant. Får heller satse på å koke meg en god kopp kaffe, åpne Word atter en gang for å se om det kanskje har kommet noen ord helt av seg selv, hvem vet. Jeg tipper det hele kommer til å ende med at jeg legger meg i senga mi med puta i armene for å se på Dear John og lar tårene komme godt til syne. Jenter altså!

Håper du har hatt en litt mer givende mandag enn det jeg har sålangt, morgendagen blir nok hakket bedre vil jeg tro! Da skal jeg, Marte og Marita ned på skolen for å jobbe med et mappebidrag i Ped, ser allerede for meg at det kan komme til å bli rimelig interessant. Nei, nå trenger jeg en snus, en kopp med noe godt i og enda mer avslapping.
Facebooking.
Dyner, puter, tårer og labert humør. Jippi!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar