fredag 26. november 2010

Makk i ræva.

Yahoo! Endelig kan jeg slenge den feite rævva mi ned i soffan med GOD samvittighet. Jeg og Cammi har nemlig hatt litt vel mye energi i dag, som visst nok resulterte i en helt rein kåk. Det er så godt å ha ei jente som Cammi rundt seg, hun er så helt vidundelig fantastisk! Jeg elsker Cammi, jeg.

Etter noen timer med intens hår og smulefjerning fra alle mulige kriker og kroker var det endelig mulig å gå fra mitt rom, gjennom gangen, opp trappa og inn til stua/kjøkken UTEN å henge helt fast i fjerde trappetrinn eller risikere at sokkene mine sakte men sikkert føltes og så ut som en maisboks. Jentene jeg bor sammen med har nemlig en rimelig stor appetitt for mais og bruker det stort sett i alt de lager. Jeg elsker mais jeg også, men når det brukes i alt og når jeg av egen erfaring VET at dette er mat som ikke fordøyes helt på ånkli...såe..ja, hva skal man si? Jeg er bare ikke gira på mais lenger.

Utenom alle maisepisodene kan jeg meddele at jeg og mitt kjære mannfolk har det strålende for tia. I dag gikk vi til og fra sentrum i tja..skal vi se..18minus grader ca? Det var jævlig kaldt, men jeg fikk lov å spise masse snø fra veigrøftene og smatte på istapper som vi sammen fant langs veien <3 Christian påsto enkli at jeg kom til å få makk i magen etter at jeg hadde spist så mye snø og is, men det er jo bare tull! Spis snø folkens, det er jo tross alt HELT gratis (grat-IS hahahahahoff). Neida såe, ellers er livet i Trondheimen stolle og rolig(?) og alt jeg klarer å se fram til akkurat nå er førstkommende søndag: FØRSTE søndag i advent! Da skal lys tennes og salmer synges høyt i kor her oppe i glansen.

Jippi folkens! Nå fikk jeg Cammi og nabo`n med på en runde Alias! Ha en strålende kveld videre alle sammen. Nå skal jeg og Christian sette forholdet vårt på prøve og slå Cammi og vår gode nabo ned i støvlene!!! ;)
Glor på? : Kristine Olsèn YOYOYO POWPOW!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar