fredag 19. november 2010

Terningkast.

Filmanmeldelse: Paranormal Activity 2
I følge media skal dette være oppfølgeren av tidenes mest grufulle skrekkfilm: Paranormal Activity. Det hele starter med at vi får kjentkap til en ny familie på fire, som lever livet i en et stort hus sammen med hunden sin og en hjemmehjelp. Den ene personen i huset er tydelig jaktet på av en ond demon og da skapdører slår seg opp, rare lyder sprer seg i alle rom og merkverdige ting blir for intenst blir vi seerne dratt inn i en spennende og nervepirrende thriller. Filmen gir oss også mer kjentskap til karakterene fra den første filmen, noe som er med på å gi en god forklaring på hvorfor alt blir som det blir. Min personlige mening er at jeg ble positivt overrasket i forhold til den første filmen. Paranormal Activity 2 gir oss en god forklaring på den første filmen, noe jeg satt stor pris på når alt  kom til sin slutt:) Denne filmen inneholder mange effekter som skaper mer frykt og "gåsehud" blant publikum enn den første. Den var i starten litt langtekkelig for min del, men da ting virkelig startet å skje synes jeg at det hele ble kjempe spennende og uforutsigbart, noe jeg digger! Aldersgrensen er 15 år. Og om du er like glad i skrekk og gru som meg så løp å se!!
Aldri om jeg hadde turt og latt min baby sove på dette soverommet.

Terningkast:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar