mandag 22. november 2010

SOL 22ÅR.

Den 21. November for nøyaktig 22 år siden kom det en vakker, velskapt liten jentebaby til verden og Solvei ble hennes navn. Lite visste jeg om at denne fantastiske jenta en dag skulle bli en del av mitt liv og min hverdag. Jeg takker deg så uendelig mye vennen, for at du er blitt en av mine nærmeste venner i løpet av de to år som snart har gått <3 Da jeg startet på DMMH fikk vi begge gleden av å starte i samme klasse, selv om jeg ærlig må innrømme at tankene mine da var: "for en jente, hun er så pen, vakker og sterk...hvordan i alle dager skal jeg kunne gjøre meg fortjent til å i det hele tatt sitte ved samme bord som henne?". Vel, dagene gikk og da jeg på slutten av førsteåret ved DMMH fikk komme hjem til deg på eksamensfest visste jeg allerede da at du var gull verd<3

Du er en jente med bein i nesa som alltid gir av deg selv til alle oss rundt deg. Takk for at du slapp meg inn når jeg trengte deg mer enn mest. Takk for at du alltid lytter og forstår, egenskaper du for alltid må ta med deg videre i livet ditt. Nå som vi endelig er samleiere og til og med VEGGIVEGG naboer har jeg det bedre enn noen gang! Hver dag er en fest i ditt nærvær, og jeg elsker å se deg spre dine solstråler hver dag, hver morgen og hvert minutt av tiden vi to tilbringer sammen! Jeg ønsker deg tillykke med dagen og alle de neste, for resten av ditt liv. Mennesker som deg er mennesker det er verd å bevare i sitt hjerte, uansett hvor stor avstanden etterhvert kan bli <3

Kjempeglad i deg, Sola mi. Jeg vil alltid være her for deg, både i mot og medvind! Tusen TUSEN takk for alle minnene vi sammen har skapt til nå. Ingenting gleder meg mer enn tanken på alt vi to har forran oss, og som vi begge vil være en del av <3
Jeg tror jeg er en smule forelska, jeg O.o GRATULERER SÅ KJEMPEMASSE MED DAGEN DIN<3
Minner vi sammen har skapt <3 Vil alltid være gjemt i mitt hjerte.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar