tirsdag 9. november 2010

Novemberkveld.

Wooohaaa! Trodde du jeg var ferdig med dagens blogging kanskje? Da tok du FEIL, hahahahahahah. Kødda. HEHE. Neida, joda. Anyways, jeg fikk plutselig akutt tiltakslyst for noen timer siden så jeg tok med meg Sysse`s kamera og traska meg en flott tur i mitt kjære nabolag. Jeg fikk tatt noen fine vinterbilder som jeg tenkte at kanskje fikk øynene deres til å smile for en liten stund. Forresten, aldri glem vottene deres om dere har tenkt dere ut i Trondheims gater på en dag som denne. Det svir, skikkelig!! Tuusen takk til flotte Sysse som lånte meg kameraet sitt slik at jeg nok engang, fikk litt leketid for meg selv.
Vinter i Trondheim:

Kaldt.
Fuglene har tydeligvis hatt familiemøte under granbuska til nabo`n.
Buss 20 passerer gata vår.
Frosne rognebær.
Tyholt tårnet.
Smal vei.
I håp om å se nøtteliten fant jeg desværre bare kongler.
Strålende.
Tynt men likevel vakkert.
I all sin prakt.
Varme.
Kunst på himmelen.
Sommerens siste frukt.
Naturens farger.
Utsikt fra Tyholt. Festningen i hvitt.
Noe av det som gjør Trondheim til en så flott by er alle skiltene, som til en hver tid gir deg en forståelse av hvor du befinner deg i forhold til byens mange fasiliteter.
Munkholmen i det fjerne.
Tomt.
Avtrykk.
Lek uten barn.
<3
Hjemmelaga kunst.
Konsistens.
Spor.
Sykkelparkering.
Mørketiden har sin sjarm.
Det er ikke gull, alt som glitrer.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar