lørdag 27. november 2010

Frøken Rød.

FYfaen jeg hater mensen! Jeg ligger i fosterstilling i senga mi og bokstaveligtalt vrir meg i smerter. Er det egentlig mulig, og i det heletatt menneskelig at man måtte gjennomgå slike perioder nesten hele livet? Det synes væffal ikke jeg! Noen har det såklart værre enn andre men jeg lover dere at jeg har det værst! Det kjennes ut som om man skal sette en stakkars stor jævla baby til verden og kvalmen det medbringer vil jeg helst slippe å nevne. Nei, jeg får vel bare legge meg godt til rette, sette på en grinefilm...kanskje om noen som muligens også har perioden sin i håp om å føle et snev av sympati.

I går kveld kosa jeg og Christian oss masse masse. Han er virkelig helt ubeskrivelig god, tværs gjennom! Fyfaen jeg er heldigst i verden! JA, også SLO vi Cammi og nabo`n så det sang etter i Alias:) Hurra for oss! Eller...nesten væffal. Da seieren var dratt i land bestemte vi oss for å feire med litt heftig sex, jeg og Christian. Men det kunne vi jo bare glemme ettersom frøken Rød var kommet på besøk. Flott for oss da, at vi begge er kreative mennesker som på tross av frøkna klarte og kose oss læll;)

Neida såee..har prata litt med mamma i det siste. "Hei! E du random?" var ordene hun skrek i andre siden av telefonen. "Random?" spurte jeg, "Ja, RANDOM. Æ har lært mæ ett nytt ord *stillhet* ehm... ka betyr d enkli?" HAhaha..måtte såklart lære henne at man ikke burde bruke det ordet i en slik sammenheng og hun forsto det. Flinke mamman min, jammen ikke lett å ikke være den skarpeste kniven i skoffa gitt! ;) Meeen, jeg elsker henne uansett. DER skal jeg tydeligvis føde dagens 10ende "baby" (blod samma faen) så blogges seinere!!
-Ha en strålende laurdag alleihopa!

http://www.youtube.com/watch?v=YbTmwS2_dqs True Colors- fantastisk nydelig coverlåt fra Sam Tsui!

(Jeg blogger fra Christian sin pc, så bilder kommer etterhvert:)

-Kriss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar