torsdag 18. november 2010

Jeg har vinger.

Vell, ikke nødvendigvis englevinger.. men væffal noen kjappe, gøyale vinger som tar meg videre dag for dag i alt for stor fart! Tirsdagen min var, som jeg sa i mitt forrige innlegg, SPENNENDE! Det som skulle være en konsentrert skoledag ble til en dag der Robinson fikk inn enda en random søknad og der ICA nok en gang solgte mye øl. Hoff sier jeg bare, tirsdagsfylla er absolutt å anbefale til dere alle(over 18år såklart;) Vell, kvelden ble kanskje ikke så uforglemmelig som jeg hadde håpet på, ettersom jeg faktisk ikke klarer å huske så alt for mye. Nach ble det jammen også og gu så gøy vi hadde det, helt til klokka sakte men sikkert nærmet 7 på morningen og jeg følte en stor trang til å sjekke ut innsiden på øyelokkene mine.

Onsdagen ble derfor en rimelig redusert dag der jeg ikke klarte å komme meg på bussen hjem før klokken slo fire. Fantastiske meg hadde på forhånd avtalt en Sushidate med min bedre halvdel og måtte derfor bare bite i meg alle nærvene og hoppe i "fin"stasen igjen. Da jeg endelig hadde fått alt på plass og kom bort til Christian var det dette som møtte meg i døra: "HEI! Så lang tid du bruker da??!?!?!?! Vi har jo en kino å rekke i tillegg til å spise!!". Jeg visste helt særiøst ikke om jeg skulle gråte eller le, jeg. Misforstå meg rett: kino er jo flott det, men om det føltes godt å vite at jeg for det første måtte trø i meg Sushi etter en hel dag med kvalme forså å sette seg ned å liksom skulle følge med på en film etter hele 3 timer søvn, vet jeg virkelig ikke om var helt riktig. Jeg er heldigvis ikke av den negative sorten så dette skulle gå fint, uansett! Trenger ikke si mer enn at Sushien smakte....rart, MEN litt godt og filmen vi så: Paranormal Activity 2 var kjempe flott (mye filming og lite tekst, hahahaha). Christian er virkelig det jeg trenger hvis dagen ikke helt går min vei, han er så uendelig god <3

I dag har jeg jobbet med et mappebidrag i Pedagogikk som handler om likestillingsarbeid i barnehagen. Ganske interessant men siden jeg aldri har hatt noe som helst form for tilrettelegging innenfor den lille pedagogikken som fant sted i min barndom, er det desværre mye pensum som jeg ikke kan gjøre annet enn å le HØYT av. Men, oppgavene må gjøres slik at jeg en dag kan bli det jeg alltid har ønsket å bli <3FØRSKOLELÆRER<3 Kødda. Visste du forresten at det jeg egentlig helt innerst inne ønsker å bli er kaptein? Hadde det ikke vært for at jeg kom inn på skole i Trondheim, hadde behov for særiøse forandringer og hadde en kjæreste med mye cash i baklomma som jeg følte for å bruke til min fordel, SÅ hadde jeg søkt meg til Maritime skole i Tromsø og DET hadde vært noe for meg det. Anyways, tiden går og snart starter familieliv, stasjonsvogn og bleieskift. Kjenner gleden spre seg allerede! HAHA.

Ellers..neei skal vi se. Jentene i crib`n vår har det forresten kjempebra! Malle har nok engang et spennende skoleprosjekt på gang som jeg elsker å høre om, Cammi jobber med praksisoppgaver og sover merkverdig ofte på soffan om dagen, Sysse står på for å prestere på eksamen og er fortsatt i godt humør, Sol har skiftet fra Pop til Julemusikk noe jeg personlig elsker og jeg....jeg er meg!
Sushi bilde fra 2009! Sushi har siden den tid vært en del av mitt ukenntlige kosthold, nesten.
2008! Blånisse, kaptein, samma faen. Blått er blått (her hadde det passa jæævli bra inn med en SKÅL, men den får jeg spare til hælja;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar