mandag 22. november 2010

Fridag.

Blæh..i dag har vi jammen ENDA en fridag! Nøyaktig åtte skoledager igjen før jeg kan ta en velfortjent(?) juleferie og nissene kan settes i karmen, jeg gleder meg! Helgen har vært helt edruelig og utrolig avslappende for min del. Lørdag sa jeg farvel til jentene som skulle ut på livet og feire Sola vår mens jeg selv traksa bort til Christian, laga nydelig taco, så film og kosa oss masse masse! Søndag sto vi opp i tretida tror jeg o.O det trengte jeg virkelig ettersom det har vært en heidundranes stemning i Crib`n vår hele helga! Da kvelden kom gikk jeg og mitt kjære mannfolk en kjempe fin tur ute i kaldt vintervær, litt for kaldt til tider kanskje, meen vi overlevde med noen hete kyss underveis;) Mihihih.. Jeg leverte også mitt kjære mappebidrag i går kveld, det tok væffal 50kg av mine skuldre og da jeg fant ut at dagen i dag var visst nok var en FRIdag ble jeg virkelig lettet. Mye søvn ble det også i natt og da jeg sto opp var det kun èn tanke i hode mitt: hjemmelaga pizza! Ikke noe annet å gjøre enn å hive seg til for å mekke en deilig frokost pizza...mmmmh!

Jeg prata med mamma på telefon litt tidligere i dag og det varmet skikkelig! Jeg er SÅ gira på å komme hjem til jul at jeg ikke lenger vet om kåtheta mi kommer av en perfekt mannekropp eller tanken på nisser og dverger i nord! det store temaet nå for tida er romjulsplaner og julegaver. Planen er klar: 1. Juledag står julelunch hos Farmor og Farfar for tur, da samles hele familien på pappas side til en herlig julelunch, 2. Juledag samles hele familien min på mammas side til et svært selskap med mye morro, mye GOD mat og drikke, dette året skal jegi tillegg ut på mer festligheter når kvelden nærmer seg, sammen med gode venner. 3. Juledag skal jeg endelig få møte mamman til Christian for første gang, hjeeelp! Neida, jeg gleder meg villt! Deretter tar jeg han med med ut til der jeg bor slik at han får hilst på mine folk, mamma er allerede i hundre og gleder seg stort til denne dagen! Trenger ikke si så mye mer enn at det nok kommer til å bli mye mer enn 7-slag på hennes bord den dagen;) Hehe...Nei dere, jula mi kommer nok til å overgå alle de tidligere feiringer SÅ YaHOOOOOO for det folkens!

-Ha en flott mandag alle sammen!
Mammaprat! Vi ler alltid mye når vi prater med hverandre i fon, jeg elsker det!
Forventninger og et evig håp om en gledelig høytid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar