fredag 19. november 2010

Fredagskveld fra Tyholt.

For en herlig fredagskveld! Ingen alkohol, ingen musikk som spiller alt for høyt og ingen finstas eller alt for høye sko. Jeg og Malle sitter godt planta i soffan og ser på Senkveld og bare koser oss med go prat og koselig stemning. Cammi er på Balivors og Sol skal ut å møte noen venner, så kvelden holder forhåpentligvis roen ut i natten. Eller vent litt, Christian. Han er nemlig på julebord i kveld og mesker seg i masse deilig julemat og fri bar. Gleder meg til å ta i mot en overstadig beruset mann i kveld, kødda. Det jeg egentlig  gleder meg til er å kunne kooooose meg med den deilige kroppen hans og ikke mist RIVE av han dressen sin og slenge han i senga mi. KNIIIIIS!

Dagen i dag har kanskje vært litt kjedelig når jeg tenker meg om. Jeg har vært hjemme, spist paracet, en nydelig omelett og prøvd å skrevet litt ped. Siden jeg har stasjonert meg oppe i stua vår sier det seg jo kanskje selv at akkurat den skrivinga blir litt vanskelig i og med at det stadig løper folk opp og ned. Men koselig er det uansett og jeg velger å se på det som litt ekstra.....sosialisering? I morgen har Sol bursdag og jeg gleder meg allerede til å lage et helt eget innlegg til denna flotte jenta vår, pakke inn gave og skape mange gode minner som hun med glede kan se tilbake på:) Så gled dere til litt pushdagsglede, haha jeg prater bare piss, jeg.

Peter har forresten prøvd å overtalt meg til å være med ut i dag og jeg har for første gang IKKE gitt etter for presset. Flink jente Kiss, FLINK! I det folk spørr meg om jeg skal være med ut for å bare ta ei øl stiger pulsen automatisk opp mot 170 slag i minuttet, rart O.o Jeg tror jeg må kutte ned på mitt ukentlige alkoholinntak i framtida, kan umulig være bra for meg. Og uansett så er det jammen påtide å avslutte "sommerferien" min snart, siden hver dag siden sommeren har vært en fest; med eller uten alkohol...kanskje ikke så mange uten meeen..uansett.

Jeg har forresten funnet ut hva jeg ønsker meg i julegave hos mamma og pappa. Dere skjønner det, at jeg til min 18års dag var så heldig å få en kjempeflott LILLA jente VW Polo TDI hos pappan min. Vell, siden den gang har min lillesøster også desværre fylt 18 år og har et større behov for bil hjemme  i Harstad enn hva jeg har her i Trondheim, så nå mener jeg det er på tide å væffal gjøre et forsøk på å skaffe meg en liten søtsak. Som forresten er veldig miljøvennlig(noe jeg egentlig driter i) og som  i stor grad ville tatt seg veldig bra ut i Trondheims gater:)
TA TA TA TATA:
 EN HELLO KITTY EL-BIL<3 Er den ikke flott?
Kosefredag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar