torsdag 23. desember 2010

Koselig julestress!

Ja. Det går faktisk ann å ha en nokså koselig julestri uansett om tiden ikke alltid strekker helt til. Jeg har vært på farten i hele dag og er i skrivende stund en smule trøtt (noe som faktisk ikke skulle vært lov i dagene før julaften!). I dag tidlig dro jeg og pappan min til sentrum for å handle alt av matvarer og drikkevarer til jul, og da vi var på tur hjem ringte farmoren min og spurte meg pent om jeg kunne kjøre henne inn til sentrum igjen siden veiene var glatte, og som det "perfekte" barnebarnet jeg til tider er, sa jeg selvsagt ja. Vi var først hos farmors søster der vi fikk servert de 7 slag og en god kopp kaffe, deretter dro vi på butikk for å hande enda litt til, før vi satte kursen opp til sykehjemmet der farmor er sykepleier. Det var så koselig og jeg fikk hilse på mange herlige gamle mennesker og ønsket dem en god jul, fantastisk! Etter det dro vi fornøyde hjem, der mamma sto klar ved grytene på kjøkkenet. Jeg kasta i meg masse fiskeboller i hvit saus, poteter og grønnsaker før jeg tok på meg onepiecen min, pakka baggen og igjen satte kursen over fjellet. Her har jeg altså vært helt til nå!

Jeg og Tone har styrt med karameller, kort og esker i hele kveld. Vi har ledd mye, tatt mange morsomme bilder av alt og ingenting, spist godis og hørt jule-spillelisten på Spotify 143 ganger, ca. Hodet har tenkt i cm, rundinger og firkanter siden klokken åtte, og ikke kom til meg å si at det ikke er tungt nok når man knapt har åpna ei pensumbok på over et halvt år! Hoff, skuldrene verker og hjertet mitt skriker etter kjærlighet (mannekjærlighet;) Vi skal derfor ta oss hver sin runde med kropps-peeling og noe annet som er en smule hemmelig;) kan nemlig ikke avsløre alle skjønnhetstriksene før den store dagen. Med den store dagen mener jeg ikke julaften men 2. juledag! Da får jeg endelig kysse og klemme min herlige gutt igjen, åh som vi skal sexe sammen <3 (var det "peneste" ordet jeg kom på i farta nemlig).

Nei, nå er badet klart. Dere får heller se på litt snæx fra kvelden i kveld (er nok uansett mye mer interessant enn å høre på en trøtt-kreativ-gutteensom Kriss;)
Kosedress <3
C for Cubus? ALDRI! C for Christian <3
Har dere sett den reklamen der mannfolka blir bretta som en melkekartong fordi de er ubrukelige? Se og lær folkens!
Fuffi i full gang med pakken sin <3
Engler og bånd er tingen i år!!! Kjempefornøyd:)
Her er den siste karamelleska jeg laga, det enkle er (helt til slutt) ofte det beste;)
Dæven, jeg misunner alle mine venner som får en smakebit av dette i juletida! Uten tvil; NAM!

Slik, jeg håper dere alle sammen har hatt en innholdsrik "dagen før dagen før dagen";) Pass på å kos dere masse, selv midt oppi alt julestresset, ta den tiden DU trenger og nyt hvert eneste sekund! Jul blir det nok uansett og det er jo tross alt ett helt år til neste gang!

-Karate Kriss


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar