torsdag 2. desember 2010

Luke 2.

Dagen i dag har vært en strålende 2.desember! Jeg har nok en natt fått alt for mye søvn, men det trenger man sikkert av og til O.o Uten frokost dro jeg ned til solsiden der jeg møtte Marte og Tonnis. Vi fant fort ut at vi alle tre var kjempesultne og gikk derfor til innkjøp av en sikker vinner: Grandiosa ferdigpizza. NAM! Kødda. Hoff som jeg hater slik mat, men Gud så godt det smaker når jeg deler den med Marte i god kombinasjon med mye god prat <3 Takk for nok en Grændizdate søta! Da jeg kom hjem var stua vår full av adventlys og ikke minst Malle, Cammi, Synne og Sysse i god stemning, åh som jeg ELSKER når det skjer. Jentene har nå dratt ut for å starte den ukentlige konsumeringa av vin, piker og sang mens jeg har brukt tida mi godt på enda en episode av Jul På Månetoppen, tedrikking og litt snusing, såklart:)

I går fikk jeg forresten en liten julaften på forskudd; jeg fikk nemlig se Tone på webcam! Det var så herlig, så herlig å se at hun hadde det bra og at hun fortsatt er min beste venn <3 Jeg har jo tross alt ikke sett ansiktet hennes siden i sommer og jeg trengte det virkelig! Har aldri ledd så godt som jeg gjorde i går når jeg fikk se og prate med henne. Du er så perfekt og uslåelig vakker jenta mi<3

Kvelden har senket seg over de tusen hjem og det betyr kun èn ting: åpning av luke 2 i min helt egne Christiankalender. Er dere like spente som meg?
Luke 2: Faen, gaven var ikke til meg men bokstavelig talt MEG! Zurbe har nok engang slått på stortromma, pakka meg inn i det lekkreste gavepapir og send meg i posten til Christian. Takk til deg, jeg kan herved erklære at jeg er verdens lykkeligste nå som Christian endelig har "fått" meg, og omvendt;)

-Ha en fortsatt gledelig 2.desember alleihopa:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar