søndag 5. desember 2010

Luke 3,4 & 5

Jada JADA. Har du aldri glemt av å åpne den stygge sjokoladekalenderen DIN av og til? Det har nemlig jeg gjort de tre siste dagene men hvem bryr seg? Julen kommer i år som alle andre år, uansett! JA, så er jeg en smule oppgitt i dag men i morgen er det faktisk 2. søndag i advent så jeg smiler litt likevel.

Jeg har forresten fått meg ett nytt par nydelige pumps og et herlig armbånd, begge fra Bianco. Love it! Også ble det en heftig bytur i går som jeg også må fortelle deg litt om i morgen. Nå er klokka 02.03 så jeg må legge meg til å sove. Skal opp tidlig(?) i morgen for å pugge på det tverrfaglige prosjektet mitt som jeg skal legge fram på mandag, gleder meg allerede:)
Luke 3,4,5: Christian valgte å gi meg en rekke overraskelser i går da han ankom vorset vårt. Hull i venstre øre, omoUltra hvit t-skjorte (noe han overhode ikke kler) PLUSS selvskreven tekst midt på brystkassa som kanskje ikke passet seg helt denne kvelden. Han overrasker stadig denne gutten, så årets førjulstid er rimelig interessant ser du O.o

God natt alle sammen <3


2 kommentarer: