torsdag 2. desember 2010

Kjærlighet på ispinne?

Is har blitt mitt nye yndligsgodteri, tiltross for at jeg ikke egentlig ikke klarer tanken på melkeis er det nå blitt til det beste som finnes, nesten;) Anyways..Her om dagen var Christian på butikken for å skaffe meg noen ekstra kalorier og gjett hva han kom hjem med?? HELLO KITTY IS! I tillegg hadde han kjøpt en annen type is som vi spiste samme kveld, men akkurat nå fikk jeg så utrolig lyst på is så jeg spurta bort til fryseren:
Se på den! Helt fantastisk nydelig, elsker tanken på at det bor en søt liten pusekatt i fryseren min!
Hello Kitty spørr til og med om jeg kan hjelpe henne med å finne jordbæra si; SÅKLART vennen <3
Et lite barn som er rimelig fornøyd? Hell yeah!
Blåbærsmak ftw! Dette ga meg virkelig et aldri så lite kn*ll i munnen!
Ikke glem KULheta, for all del IKKE GLEM DEN!

Anbefales i aller høyeste grad! Nå har jeg kun smakt den med blåbærsmak, men hallo??!?!? Jordbær er jo alltid en klassiker når det kommer til is SÅ LØP Å KJØP!


3 kommentarer:

  1. Kommer isen noen gang tilbake?
    Jeg savner hellokitty isen :c

    #verdensbesteis

    SvarSlett
  2. FØLG KOSINUSSX PÅ IMSTAGRAM FOR Å VITE NÅR ISEN KOMMER TILBAKE

    SvarSlett
  3. Kommer den isen noen gang tilbake? Elsket den! ❤️

    SvarSlett