torsdag 9. desember 2010

Juleferie med stor J.

YES folkens, endelig har jeg kommet meg videre fra en lang og herlig sommerferie til det vi nå kan kalle JULEferie. Oppsummeringa fra årets sommerferie på hele 6 måneder har inneholdt mye spennende og jeg har blant annet:
  • Tilbrakt masse tid med familien min og vennene mine i nord
  • Fått alt for lite sol og varme
  • Jeg har følt meg hjelpeløs når katten min måtte bøte med livet da den ble kjempesyk <3 Shaggy
  • Jeg har avsluttet et 5års langt forhold og jeg har fått en ny start
  • Jeg har endelig flyttet for meg selv
  • Jeg har knyttet mange nye vennskapsbånd og fått mange nye bekjentskaper;)
  • Jeg har fått gjort sommerslige ting som å delta på festival, ligget i telt, kjørt masse båt, drevet med vannsport  og løping, passet "mine" smågull hjemme i Harstad og valsa rundt i bikini helt uten mål og mening
  • Jeg har lært meg den fete GLOW-dansen
  • Laget alt for mye god grillmat
  • Drukket alt for mye alkohol
  • Festet til den store GULLmedalje og danset langt ut i de sene nattetimer
  • Plukket blomster og spist mye herlig sommerfrukt
  • Kjørt lange båt/bilturer og sett på vakre solnedganger
  • Jeg har satset og VUNNET 
  • Jeg har brydd meg alt for lite om skolen, men klart meg godt læll:)
  • Jeg har rett og slett hatt en strålende sommer, helt til nå ca. Og sist men ikke minst; jeg har funnet min store kjærlighet i Christian <3
Tja, jeg sier meg fornøyd med sommeren 2010 og satser enda litt høyere nå når jeg hopper inn i en ny og fersk juletid. I går var siste skoledag og juleverkstedet vårt var uten tvil; great success! Litt rart var det å måtte si god jul til resten av klassen min så tidlig, og vite at vi alle ikke sees igjen før det har gått vel 1 månede. Jeg håper alle sammen i klasse 2C får en kjempefin julefeiring og et riktig godt nytt år!!

I dag har jeg kun vært hjemme å slappet av etter at Christian dro på jobb i 12tida. Eller, jeg har kanskje ikke slappet heeelt av men. Jeg har nemlig noe skikkelig spennende på gang i dag. Jeg gleder meg som et lite barn på selveste julaften til klokken slår 18.00 og jeg endelig får møte denne herlige personen jeg aldri hadde trodd jeg noen gang kom til å få se igjen! Om denne "daten" går bra skal dere få høre om seinere, nå må jeg finne fram finstasen (igjen) og mote meg opp til å vanne et gammelt vennskap! Eneste jeg kan si er at jeg er evig takknemlig :)
Ja vi var fulle og nei det var ikke det beste bilde jeg fant i mappa mi. Men hva faen gjør vell det? YAHOO!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar