tirsdag 21. desember 2010

Ingen morgenfugl.

Dagen i dag er allerede startet med en kopp stærk te i god kombinasjon med en porsjon snus! Hoff..det er jammen ikke bare bare å fly opp til nord på ferie, her er alt mørkt og svart hele døgnet, nesten. Solens stråler er langt i fra å nå vår norlige halvkule og det føles derfor som om at kvelden er "slått på" hele tiden. Jeg har lenge fundert på om jeg skal tørre å knyte på meg løpeskoene mine siden det jo tross alt nærmer seg 7 uker siden sist. Ett er nå denne faens benhinnebetennelsen som jeg enda kjenner ulmer under huden min men noe annet er denne jævla kulda. I går var det over 10 minusgrader hjemme her hvor jeg bor og da kan jeg love deg at det er over 20 minus de fleste andre steder i denne kommunen! Brrrrr....
Og hvis man ikke passer godt på klokka si så blir man gjerne liggende i senga si til langt på dag, lyse vekker deg væffal ikke...med mindre en lyktestolpe har laget seg et lite lyshjørne i soveromsvinduet ditt! Lite hjelper det også at det om kveldene sendes alt for mange gòbiter på TVskjermen, livet var virkelig enklere da vi bare hadde tilgang på NRK1 og TV2. Bah!

Nei, i dag tror jeg at jeg drar med meg lillebroren min og kjører meg en tur på besøk til lille Alexander <3 Har ikke sett han siden sommeren så lengselen har etterhvert blitt stor, tante og onkel gleder jeg meg også til å se! Hos dem er det bestandig så morsomt og så koselig å slenge seg ned i sofaen, så denne dagen tror jeg blir bra:)

Kjærligheten, den er det lenge siden jeg har nevnt, er det ikke? Status: i morgen setter endelig mitt kjære mannfolk kursen nordover, men først til Tromsø! Så jeg blir nok ikke å  få sett han før 2.juledag da vi skal ut, men er uansett godt å vite at han er kommet hit nord hvor han virkelig hører hjemme;) Jeg savner han hver dag og gleder meg til å se hans perfekte vesen igjen <3 Konklusjon (minner meg stygt mye om naturfagjournalene på VGS men uansett): Kriss er enda håååpløst forelska!
Gooood DAG!
Den ROSA Mummi koppen min <3

2 kommentarer:

  1. I dag har det vært helt mørkt i Lødingen også -.- de andre dagan har det såvidt vært litt dagslys, men nuh... *sove til langt på dag* :D God jul, skjønne du!

    SvarSlett
  2. *sooooove* :D God jul til deg også, skjønne pige <3

    SvarSlett