tirsdag 7. desember 2010

Shopping + Kjærlighet = SANT

Hærregud hvor hensides jævlig forelska er det egentlig mulig å bli? Jeg er helt i svime om dagene, og det er ikke fordi jeg er trøtt av skolen eller ikke spiser så mye som jeg egentlig burde. Nei, det er rett og slett rein forelskelse!! Jeg elsker følelsen og sommerfuglene kjæresten min gir meg hver eneste gang jeg får et glimt av han eller hver gang spotify reklamen med hans stemme "tilfeldigvis" dukker opp på ipod`n min^^

I går hadde jeg forresten framlegg om tospråklighet for noen i klassen min og for dere som lurer på hvordan det gikk: helt ok. Jeg mangler desværre en god del motivasjon for tida, ettersom jeg vet at 32 dager med juleferie i NORD venter meg, åh som jeg gleder meg! Ellers..i morgen skal vi ha juleverksted på skolen sammen med klassen, der hver basisgruppe har hvert sitt opplegg. Vår gruppe skal lage julekrystaller på en litt artig måte for å henge i vinduene, blir sikkert kjempe bra; YEY!

Nei, jeg føler meg ganske ubrukelig i alt for tida, bortsett fra å når jeg får være sammen med Christian. Da er jeg fullt brukbar (høhø), prater mye, ler masse og koser oss værre. Hjemme og på skolen derimot, er jeg kun en vandrende Zombie! Jeg får ikke med meg noe av det folka rundt meg sier eller gjør, jeg verken lytter eller bryr meg om noe som helst... Gud ta meg hjem til kirka snart og frels meg fra alt det vonde...
Jeg har da væffal fått meg ett par flunke nye julesko fra Bianco <3 Kjempe deilige å ha på, har en herlig tekstur og et fint mønster!
Ikke minst har jeg fått meg et nydelig armbånd med masse bling bling! Dette er også fra Bianco og pynter den "lille sorte" helt perfekt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar