torsdag 16. desember 2010

Honeymoon.

Halleluja! Jeg har i skrivende stund alt for mye på hjertet og siden bilder "sier mer enn tusen ord" vil jeg i stede for å skrive side opp og side ned om hvor fantastisk lykkelig jeg er, heller legge ut bilder av gårdagen og dagen i dag. Hold dere fast for HER KOMMER VI:
I går fikk jeg endelig se Tone igjen etter alt for mange måndere fra hverandre <3 Vi gikk til innkjøp av en god kveldsmat og fikk tatt opp mye god prat og latter igjen.
Sjokk at jeg er sulten fortida O.o
Er det rart jeg er forelska? Uten deg hadde jeg ikke vært den jeg er i dag, vennen.
Tidligere i dag gikk jeg og Tone fullstendig fra vettet og brukte litt for mye cash på scrappeting! Alle mine venner, gled dere til postkassa deres foredles med min kreativitet:)
Litt av årets godsaker som helt til slutt skal omgjres til nydelige kort og karamellesker <3
Nyyydelige bånd. "Njææ..skal vi se, vi tar 4 meter av den og 6 av den andre". Nok tråd da, sikkert:)
Kaffe med kanel i, en sikker julevinner!! Vi kose oss <3
Dama mi i full gang med stempel og kort, dette kan neppe bli bedre. Eller, kan det? ;)
En liiten smakebit av årets produksjon :)
Tone venter spent på en av visdomstennene sine, da er gummi-juletre gode å ha:)
"svopp" nerri magan!
Jeg og Tone skal endelig gifte oss. Egentlig ikke før i morgen pga mangel på forlovere, men. Det beste med slike bryllup er jo såklart den berømte honeymoon-trippen....siden snøen dalte så lett og fint så klarte vi rett og slett ikke vente lenger.
Vi kjøpte oss raskt et felles hjem, velkommen skal du være!
Julebordsesongen er visst i full gang og jeg klarte rett og slett ikke dy meg...utroskap på sitt beste, slapp av jenta mi, det skal ikke gjenta seg..jeg lover;)
Jeg prøver å lure Tone med meg ut i den kalde bilen min.. jeg er BEST på sjekketrix! 
Tanken på at jeg med glans klarte å "lure" henne ga meg en heftig org...neeeeeidaaa, koster jo bare snøen vekk fra bilvinduene vell.
Fuck kostinga, sulten student betyr SULTEN student. Gikk uansett mye raskere å spise all snøen enn å koste den bort.
Vent litt..fuck det også. Sleiking er nemlig tingen! Gikk kanskje ikke så alt for raskt men jeg har hørt at tolmodighet er en viktig faktor i valg av livspartner. Jeg benyttet meg, som dere sikkert ser, derfor godt av sjensen til å "teste" mitt kjære kvinnfolk.
Se der ja! Etter mye tungebruk satt vi endelig sammen, inni bilen min;) Etter ca. 2 timer med mye "tolmodighet" var Tone merkelig nok også blitt sulten og ba om et bedre måltid. Jeg, smart som jeg er, hadde såklart planlagt alt på forhånd! k9z^^
Jeg hadde liksom leid inn en slags brøytebil...litt fordi det snødde tett men mest fordi jeg skulle vinne meg litt mer tid inne i bilen sammen med kvinnen i mitt liv <3 SÅ romantisk.
Tok henne med til Shell-Bergseng. Hadde hørt mye bra om en grillmeny som vi begge etterhvert nøyt godt av, og hva er ikke bedre enn det? NAM!
Jeg tente julegrana som jeg også på forhånd hadde satt opp..Rart hva man finner på når kjærligheten tar styringa. Her prøver jeg å være litt morsom slik at hun skulle få le litt. Latteren hennes er nemlig en smule høylytt og irriterende innendørs.
Jeg gjorde et høyst nødvendig hopp.
Siden jeg er opptatt av å vise min utvalgte alle sidene ved meg så tok jeg meg like greit en liten løpetur i nærområdet.
Juletreet speiler seg i glansen av min lille jule engel <3
Julelykke <3
Her viser jeg stolt hva jeg har lært på skolen det siste halve året:)
Det er onsdag i Harstad by, været er ruskete, vinden er kald og outfiten til meg og dama mi er joggebukse, joggesko, lue og skjerf. Likevel var det noen idiotiske mannfolk som kom bort midt i fotoseansen vår og startet med å krangle om kapp om dama MI!
Eg e fra Stavangerrrr-rrr. Eg e modell for bla bla BLA. Kan eg få sjekke deg opp??? Jada, du liksom!!!
Noen måtte bryte inn og ta ANSVAR for all galskapen!
Jeg vurderer å gå til innkjøp av samtlige produserte "leketøy" forså å dele disse ut til alle mann i Trondenes leir! Mer desperate mannfolk har jeg aldri opplevd..tror jeg O.o
Vi takka pent for oss og vinket farvel...det skulle vi muuuuligens ha droppa...
Skjønner?
HAHAHAHOFF!!! Noen måtte jo gjøre NOE liksom O.o
Kom hit å ta bilde sammen med meg. Stakkars gutt, var jo fra Oslo og greier! Jeg ler meg enda rett ut over å se dette!! Jeg har aldri før hatt en så gøy onsdag i Harstad iført joggeklær! Kall meg gjerne gal, fordi det er jo nettopp det jeg er!!
Der dro boxeren hans også gitt. Jeg holder på å DØ av latter her jeg sitter! Tusen takk til deg, fremmede. Magemusklene er herved godt synlig igjen;)
Endelig føler jeg at jeg lever igjen. Grip sjansen du også og ha det GØY, uansett hva andre måtte mene! Jeg er snart kommet til min fjerde dag hjemme i Harstad og noe sier meg at alle morsomhetene på langt nær er over. Endelig kan jeg si at jeg elsker hvordan livet mitt er akkurat nå:) Kjærringa mi har krøpet til køys, siden noen må opp imorgen tidlig å tjene til livets opphold. Haha...God natt alle sammen, sprenges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar