torsdag 30. september 2010

Update: fotoshoot.

Hei hei HALLOOO! Siden jeg desverre ikke fikk lastet opp noen av de fine bildene vi var ute og tok i går må jeg nesten gjøre et forsøk i dag, de fortjener nemlig i aller høyeste grad og bli publisert på bloggen min^^
Dagen i dag har ikke kommet lenger enn at jeg har tatt noen repetisjoner med situps og pushups, hoppa opp i senga igjen, lagt to puter under hode slik at jeg ser pcskjermen ordentlig mens musikken spiller alt i fra Halvdan Sivertsen til Breaking Benjamin. Blogges!

The location.

Fra "minst" til "størst".

Jammen er vi herlige!

Asfaltpic<3

Smiiiiiiil!

In my <3 you`ll always be.

Mojjo :)

Playground love.

For en herlig gjeng! Jeg er heldig!

Ingenting å si på kreativiteten hær nei! ;)

Vakreste blomsterbuketten jeg noensinne har sett.

Watch out we`re MAD! Tyholt Gangsta AS!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar