torsdag 23. september 2010

Matematikk & London.

Akkurat nå sitter jeg i glassgården på skolen. Så bare fordi at bussen min gikk 11.31 og ikke 11.38 (som det faktisk sto i bussruta mi) må jeg sitte hær å vente på resten av gjengen i en halv time! BORING. Hva er vel da mer givende enn å publisere ett aldri så lite innlegg? I dag sto jeg tidlig opp for å kose meg lenge med fiksing og triksing, samt lage meg egg til frokost. Nam! Om en time står jeg forran klassen for å vise mine matematikk kunnskaper, det kan bli interessant! Føler det allerede på kroppen. Jeg liker nemlig å tro at jeg er flink til å prate forran mennesker, men jeg kjenner allerede nervøsititen komme sigende. Rart det dær egnetlig, hvordan kroppen reagerer når den vet at du skal stå forran folk å prate om nedskrevne emner. Pleier du å bli nervøs av og til?

Dagen i dag er egentlig ikke planlagt noe mer enn at jeg skal ha denne matematikkøkta, jeg skal ut å løpe også får jeg et lite besøk når kvelden nærmer seg:) Sysse dro forresten til London i går hun, heldig jente! Ønsker der masse god tur søta! Jeg var i London i fjor rett før jul. Det var himmelsk! Hvem digger ikke julegavehandel i LONDON liksom? Jeg har store planer om å dra tilbake så snart lommeboka flyter over, er jo tross alt greit å ha litt å rutte med i en slik by! Ønsker dere en fortsatt flott Torsdag, "sees" seinere:)

Jul i en av Londons gater <3


Jeg savner å kaffen fra Starbucks hver eneste dag!


Savner å kunne dra til en plass KUN for shoppingas skyld;)


Ikke minst å slappe helt av i hotellsenga etter en lang shoppingdag!


Jeg savner å ta Taxi, hvertfall de Londonske!


Meg og den forrige kjæresten min i London! Takker for en hærlig tur:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar