fredag 24. september 2010

HELG.

Endelig folkens! Vi er kommet til den siste arbeidsdagen og sist men ikke minst er faktisk min første uke som blogger over, nå det er HELG som står for tur! Jeg må nesten gi dere alle et takk fordi dere har lest bloggen min og gitt meg feedback på hva som er bra eller dårlig:) Denne uka har jeg klart å fylt med mye trening, skole, venner, baking, shopping og i går kveld bidro jeg med mitt i litt nødvendig vinsmaking;) Jeg kan med andre ord bekrefte at denne uka har vært helt toppers! Løpeturen min i går var forresten en av de kaldeste på lenge, noe som desværre har resultert i et noe vondt øre(!?), men det kan jeg jammen leve med siden jeg jo mer eller mindre har vært sprekksjuk helt siden august. Grunnet det vonde øret og en dundrene hodepine så jeg meg nødt til å dra fra skolen allerede klokken 11 i dag. Jeg dro heller hjem å fikk meg litt medusin og søvn istede for å vente på en NORSKøkt som liksom skulle vare fra 13.00-15.30, og som nok neppe ville gitt meg noe form for ny kunnskap uansett. Litt morro skole jeg går på egenlitg, fordi alt vi lærer er ting som vi vet og ikke minst kan, men som fagpersoner tydeligvis må hjelpe oss å komme på. Hahaha, jeg elsker å skulle bli noe jeg egentlig allerede er, førskolelærer!

Anyways, helgen min skal i all hovedsak dreie seg om 1stk avstengt vekkeklokke, sene kvelder, gode venner og en liten lykkerus i regi av en god porsjon alkohyler. I kveld har jeg en date med en god venn, noe jeg virkelig ser fram til. Vi skal ut å spise først så, hvis kontoen min tillater det blir det nok en øl eller tre, siden resten av jentene mine skal ut på livet. Uavhengi av kontoutskrifta får jeg uansett kommet meg en tur ut i kveld og da er jeg mer enn fornøyd jeg:) I morgen skal alleihopa på innflyttningsfest på Møllenberg til  ho Martemor! Må si jeg det nok blir med blandede følelser jeg tar på meg finklær og drar i vei til ei lita leilighet med godt over 30 mennesker i beruset tilstand. Jeg håper det funker fett slik at jeg og jentene mine ikke får kalde føtter til vi skal arrangere noe lignende i Crib`n vår 2 Oktober:) Søndagen er planen min å dra ut på en liten ekspedisjon etter 40 arter til en artssamling som er et arbeidskrav jeg har på skolen. Jeg og Christian skal ut å jogge på ladestien en dag, så min onde plan er å tvinge han ut på søndag, og  ikke minst utnytte den joggeturen til det fulle ved å røske med meg litt planter underveis:) Jeg må være den mest effektive personen i verden, jeg.

Litt av min uke i bilder:

Jeg har fiksa håret mitt og ble kjempefornøyd.

Travle dager har resultert i en noe lettvint middagsmat^^

Jeg har hatt løpetrening hver dag. "Handtakan" er borte og jeg er tilbake for fullt! HaHA. Elsker det!

Jeg har tent levende lys hver kveld, det skaper herlig stemning!

Jeg kjøpt klær jeg egentlig ikke har plass til.

Jeg har sett fram til innflyttningsfest hos Martemor hele uka :)

 SKÅL alle sammen, ha en fortreffelig fredagskveld!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar