søndag 26. september 2010

Next to nothing.

Slik ble altså min lørdagskveld. God mat, tente lys, tv og kun meg selv. Rart er det at jeg enda ikke føler meg i form, venter i spenning. Jeg er utrolig glad for at jeg ikke dro ut på morsomheter i kveld, det kunne nemlig endt rimelig tragisk! Selv om samvittigheten har plaget vette av meg i hele kveld fordi jeg ikke dro til Marte på innflyttningsparty. De er da så mange flotte jenter så jeg stoler på at de klarer seg meget godt uten mitt selskap i kveld. SKÅL jenter! Sånn, nå føler jeg meg litt bedre. Det har vært utrolig godt å bare vært hjemme i hele dag, ikke tenkt på verken tid eller rom. Middagen ble forresten over all forentning da jeg fant noe nydelig chili & hvitløkskrydder i Crib`n vår. Nå er jeg endelig mett og fornøyd og venter på litt nattbesøk som skal holde meg våken ut i de lange nattetimer. Ingenting er så godt som å krype under dyna sammen med en som betyr noe og som ikke minst har en kropp av di sjeldne <3 hihi. Heldig, det er det jeg er!

Tankene flyter jammen ekstra godt avgårde når man finner på å tenne tusen lys, høre på god musikk og mørke faller på. Jeg tenker mye på familie og venner i Harstad, jeg savner dem uendelig mye! Savner å kunne legge meg godt til rette sammen med lillebroren min for å se på gode filmer utover natten. Jeg savner selvfølgelig mamma og pappas gode smil og samtaler <3 De må være de beste foreldrene i verden, vi er bestevenner med mye gjensidig respekt og tillitt, jeg elsker dem! Vent litt, hvem er det jeg prøver å lure? Her sitter jeg å babler om tanker og FAMILIE? På en LØRDAGSKVELD? Hallo i luken. Kjærligheten, det er jo den som tar mest plass nå for tiden. Jeg har vært singel siden mai og har klart meg helt flott, frem til nå. Selvfølgelig måtte det jo komme en søt, uskyldig(?), liten(?) gutt som siden august, allerede har stjelt halve hjerte mitt. Jaja, la gå! Den som intet våger, intet vinner, så nå får d faen meg bare stå til:)

Håper dere har hatt en litt mer givende lørdagskveld enn det jeg har, håper for guds skyld dere også har bedre å gjøre enn å faktisk gidde å lese dette jeg nå sitter å skriver. Jeg er elendig, jeg er fullt klar over det. Det skal ikke gjenta seg, lover! Nå er det kun gledings til neste helg som står for tur! Da har jeg og jentene mine innflyttningsfest i Crib`n vår og jeg føler meg som et barn på julaften! Takk Kristine, for en helt fantastisk tragisk lørdagskveld. Jo værsågod!

Kylling med hvitløk & chili, ris og bernaise <3

Stemning.

Takk kompis, for at du holder meg våken og gir mening til livet, liksom.

Randomness.

Fine utsikta. Jeg skal så jævlig gå til anskaffelse av motorsag i nærmeste framtid!

Fortvil ikke min kjære venn Marte (og spritflaska). Du er i mine tanker <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar