søndag 19. september 2010

Sånn kan det gå.

Endelig! Jeg har herved opprettet min første blogg og ser så fram til et nytt og bedre liv hær inne sammen med alle(?) dere! Søndag er kanskje ikke den beste dagen å starte bloggingen min på siden det selvfølgelig ble en litt fuktig natt på byen i går, men jeg prøver likevel jeg. Kvelden i går startet med et heftig vors på solsiden sammen med folk jeg ikke kjente i det hele tatt! Og det var så gøy! Mye latter, nye bekjentskaper og spilling av både Buzz og heftig musikk. Da klokken nærmet seg halv tolv gikk vi mot byen å endte opp på utestedet Gossip sammen med de nye vennene våre og noen "gamle" såklart;) Det ble visst alt for mye champis og dram så da det nærmet seg stengetid valset jeg og Patrik (merk: en NY venn! JIPPI. heh) til Golden Kebab for å vise resten av befolkningne hvordan to fulle mennesker klarer å grise til gatene og seg selv med heftig mye hvitløksdressing. Som vanlig tok jeg nøyaktig to biter av den varme gode kebaben min før jeg tok en "Camilla" og drylte hele måltidet perfekt over en bil og ut på gata. Svin ja, for det er nettopp det jeg er! Heldigvis fant jeg tilbake til min litt mer sofistikerte venninne og samleier Solvei slik at vi kom oss hjem i god behold;) Da jeg endelig kom meg inn på rommet mitt etter en liten stalker runde på et stakkars soveromsvindu i nabolaget hadde vi jenter en fin, koselig samtale som jeg ikke husker noe som helst av, før vi alle sammen gikk pent å la oss på hver sitt rom. Flinke piker!

I skrivende stund sitter jeg oppe i crib`n vår som nærmere bestemt ligger på Tyholt. Jeg og Camilla, som er en av mine kjære samleiere og gode inspirasjon til "kebab-dryling" er i dag helt ubrukelige. Men har dog fått med oss en spennende fotballkamp der laget mitt Liverpool, tapte med glans! Enda en nedtur som sammen med en stærk Skrufrus får meg til å føle meg som en skitten liten ulykkelig pike!

Den siste uka har vært utrolig slitsom etterfulgt av en heftig helg så jeg må si jeg gleder meg til å starte på skolen imorgen! Litt artig er det jo også at vi har fri både tirsdag og onsdag. Da tenker jeg å dra med meg Sol ned til byen for å se etter gardiner som SKAL henges opp i stua vår! Vi må nemlig prøve å få det en smule koselig til innfyttningsfesten vår som går av stabelen den 2 oktober! Jeg må si jeg gleder meg helt ufattelig mye til å fylle den lille leiligheta vår med 34 overstadig berusede mennesker:) Bilder er et must i blogg sammenheng så jeg slenger med noen "start"bilder. Det heter jo tross alt at et bilde sier mer enn tusen ord og jeg føler ikke at kvaliteten på dette innlegget holder mål i det hele tatt på en dag som denne;) So here we go!


Greit med en SÅ flott lue som forsvarer en helt elendig (hår)dag!


I går fikk jeg 3 nydelige kjoler i posten! Dett er litt av den ene og jeg ELSKER den!


Jeg liker at vin gjør meg til et uimotståelig fint svin!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar