tirsdag 21. september 2010

Bakedag.

God morgen verden! I dag er jeg kjempeheldig, har nemlig fri hele dagen sammen med Sol og Malle. Vi har mye planer på gang som jeg kommer tilbake til litt lenger ned i innlegget. Tenkte kanskje jeg skulle fortelle dere hvem jeg bor med ved navn slik at dette ikke blir så alt for rotete: Malene - Malle, Synnøve - Sysse, Solvei - Sol og Camilla - Cammi, er de fire herlighetene som er så heldige å få bo med meg;) haha..er nok JEG som er heldig å få bo sammen med disse flotte jentene <3

Gårdagen fortsatte med vasking av rommet mitt og jeg fikk det faktisk kjempekoselig! Er så godt å tenne levende lys nå som høstmørket er kommet. Rett etter jeg var ferdig med å publisere mitt forrige innlegg kom Malle hjem, FULL av energi! Jeg kom meg heldigvis ikke unna hennes gode humør så løpetur ble det ganske fort, på oss begge! Ingenting er som å ta på seg løpetightsen, joggesko, sports bh og plassere Ipod headsettet godt inn i ørene. Bare la musikken få pulsen OPP og bena til å flyte avgårde, det kaller jeg digg trening. Pleier du å ta deg en løpetur av og til?



Malle er klar for some joggings!



Her skal det pompes!



Vann, både før og etter trening! NAM!



En svett jente, strålende fornøyd med dagens innsats!

Nå er det tid for å starte den store bakedagen! Siden vi er hele tre jenter som har helt fri i dag så har vi valgt å utnytte tiden og heller fylle fryseren og magene våre med godsaker i stede for å ikke gjøre en drit. En bakedag krever faktisk mye kunnskap når jeg tenker meg om, så dette kommer til å bli rimelig spennende. Jeg er veldig glad i å lage mat, ikke minst spise maten som jo faktisk er det viktigste! Så jeg må si jeg gleder meg som et lite barn til å få litt mel mellom fingrene;) Jeg skal komme med en update litt senere i dag om hva vi har klart å fått ut av denne nydelige Tirsdagen, so stay in touch!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar