søndag 26. september 2010

Søndagsbarn.

Jeg er våken, opplagt og formen har jeg(med god hjelp) tatt til nye høyder. Dette er en av de dagene hvor jeg rett og slett ikke klarer å la vær å smile fra øre til øre. Jeg er nok en smule lykkelig, og fikk i løpet av natten høre mye gode ord fra en person som betyr mye for meg, ENDELIG! Dagen i dag skal tilbringes i senga mi, ene og alene skal jeg kose meg med Twilight, snus og god musikk, det kaller jeg kvalitetssøndag! Skal selvfølglig starte opp treninga mi etter helga i kveld, gleder meg allerede til å ta på løpesko, komme meg ut i Guds frie natur og innta en god dose frisk luft.

Jeg har nettopp vært oppe til frokost og fikk pratet med Malle og Cammi. De er så hærlige og ga meg en oppdatering på nattens festligheter. Jeg blir bare mer og mer glad i jentene jeg bor sammen med, og hvem hadde trodd at jeg skulle bli så glad i 4 ØSTlendinger? Jeg har alltid vært litt...fordomsfull? ovenfor unge, vakre, "osloske" jenter jeg. Er nok ikke så rart siden vi nordlendinger har en tendens til å tenke oss lite om før vi utbryter: "hærregud, se på den tøsa dær da. Trur ho e fette deili og kan prate "oslosk". Er du i tillegg veldig pen og skaffer deg litt oppmerksomhet, går tankene våre videre til et stadie der mord og litt real bank fort oppstår i hodene våre. Unnskyld, jeg må nok krype til korset å si til alle sammen at jeg aldri kunne vært mer heldig enn jeg er nå som jeg får bo sammen med disse hærlighetene. Jenter, dere er helt fantastiske og jeg simpelthen elsker hver enkelt av deres personlighet høyere og høyere for hver dag som går <3 Og takk, for at dere tok en stakkars forlatt liten nordlending inn i varmen:)

Jeg har forresten hørt mye på Gawin DeGraw de siste dagene. Husker han såvidt fra noen år tilbake der sanger som "Chariot" og "Follow through" ble spilt nok mange ganger til å ødelegge en 16års gammel jentes hode rimelig heftig. Det var vel i den tiden man ikke så så alt for mange lys i tunnelen og da tanker som å ta sitt eget liv kom sigende i stor fart hvis prisen på kinderegga på Rimi gikk opp med noen usle kroner. For et liv! Anyways, nå har jeg ett par "nye" sanger som spilles ofte og som bare er med på å skape glede i denne herlige "voksen"verdenen. "Just friends" & "Meaning" heter de og anbefales på en avslppende dag som denne! Om du har Spotify bør du høre Stripped Version for en ekstra god opplevelse;)
Ha en strålende søndag folkens!

Ren avslapping.

Sunday morning.

Comfortable.

Vakkert.

Bilder sier mer enn ord.

Gawin DeGraw.

Twilight. Søndag.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar