mandag 27. september 2010

Løpe løpe løpe!

Ipod`n ligger til ladding. Jeg må ut å løpe! Det kribler i bena rett og slett! Sola skinner enn så lenge og i kveld skal jeg være så heldig å få være med Malle på en aldri så liten løpetur, jeg elsker at vi er så flinke, sunne ungdommer:)  Gårdagen var ren kos, noe som gjorde meg utrolig slapp og resulterte derfor i at jeg ikke fikk løpt noe i det hele tatt, krise liksom. Men i dag sier jeg bare, idag starter jeg igjen. JIPPI!

Litt irriterende er det jo at jeg ikke kom meg opp på skolen i dag, telefonen min var fri for strøm...eller så var det fordi jeg satt oppe til langt på natt fordi Malle ga meg en nettadresse til en helt sinnsyk awesome side(jeg skal fikse et eget innlegg der jeg forteller dere litt mer om dette senere)!! Uansett, trasige greier hva? Haha, jeg digger når slike ting skjer, men bare en gang i blant såklart. Irritasjonen snudde seg uansett fort da jeg kom ut av soverommet mitt og fant ut at Sol også lå som et slakt i senga si og heller ikke hadde kommet seg opp. ENDA bedre ble det når jeg hørte en liten stemme fra underetasjen: "jeg er også hjemme i dag." HAHA..Malle var jammen meg hjemme hun også! Helt fantastisk jenter, dette må vi ikke gjenta;)

Jeg kom meg med andre ord ut av senga nærmere ett, dusja og fikk plutselig usedvanlig mye energi i kroppen. Kanskje ikke så rart etter 12timer med dyp søvn? Ikke vet jeg, hyperheta tok meg væffal ganske kraftig og jeg fikk et anfall. Krølla hele håre mitt, sminka meg litt vel mye og tok på jeans(på en fridag er dette veldig uvanlig til meg å være!), men gjort er gjort. Så, etter at Sol var ferdig å spørre meg ut om jeg skulle på ball, få besøk osv. siden jeg tydeligvis var blitt totalt forvandlet til noe litt penere enn vanlig gikk jeg glad og fornøyd til butikken..og tilbake igjen! Givende dag ikke sant? Nå er alt jeg klarer å tenke på å ta på meg den sexy løpetightsen min igjen <3 den betyr alt for meg og gjør meg så glad!

Etter løpeturen skal jeg mekke sammen en omelett med bacon og champinjong til middag/kvelds, en sikker vinner! Kvelden min skal videre tilbringes i sofakroken sammen med litt godt selskap. Digg digg digg!
Jeg har forresten et lite spørsmål til alle dere som tydeligvis leser bloggen min, misforstå meg rett: jeg synes det er kjempekos at dere leser! Men, er det noe dere vil at jeg skal skrive om? Kanskje noen av dere lurer på noe? Isåfall, still spørsmål om alt mellom himmel og jord og kjør på med tema-forslag! Da blir jeg glad :)
Ha en fortsatt strålende mandag alle sammen.

Energi x 1000

Lek.

I don`t like mondays. Just kidding.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar