lørdag 25. september 2010

Supriseparty & nye bekjentskaper.

I går ble det plutselig drastiske endringer i mine planer for kvelden. Det som egentlig skulle være en rolig, avslappet kveld med mye god mat og ikke minst godt selskap ble heller til et digg supriseparty sammen med nye og noen "gamle" bekjente! Fikk invitasjon til dette i går klokken 17.00. Jeg ble superstressa og kjente at kroppen datt helt sammen i det jeg innså at jeg måtte LØPE ned på polet å kjøpe meg vin forså å LØPE tilbake for å fikse meg. Heldigvis har jeg den beste venn i verden akkurat nå, som tilbydde meg en vinflaske slik at jeg slapp å stresse med å fikse drikke! Et stort takk til min hemmelige venn;) Jeg liker egentlig ikke å ikke helt vite hva som skal skje to timer før en stor fest starter, jeg er jo jente liksom. Sminke, klær, undertøy og ikke minst sko er ting som må vurderes nøye, prøves og som til slutt skal sitte som ett skudd! Fra det innerste plagget til det ytterste, for hvem vet? Man kan jo være heldig å møte en høy, kjekk, muskuløs og pen gutt som sier seg villig til å påta seg ansvaret for en overstadig beruset jente som meg selv. DA er det synd om noe ikke er nøye planlagt;)

Vi dro til festen litt før åtte, fordi hun som det skulle arrangeres supriseparty for ikke skulle komme før i åtte tida. Jeg har deltatt i opptil flere slike fester og selvsagt vet alle at det er når hovedpersonen kommer, festen starter. I dette tilfellet var hovedpersonen veldig forsinka og dukket ikke opp før klokka nærma seg halv ti, tror jeg. Det vil altså si at frøken Kristine allerede var godt i "siget" og blæra jobba på spreng for å kvitte seg med diverse avfallsstoffer. Joda, jeg gikk på do i all hast før hun skulle ankomme. Skuffelsen var stor da jeg satt på doen og plutselig hørte mange brøl : SUPRISE!! Faen, hvordan er det mulig? Neste gang skal jeg ha med meg et kateter. Uansett, kvelden var toppers og jeg digger å feste med litt mer "voksne" folk, dra ut på uteplasser som ikke stråler drama og jævelskap.

Det som kanskje var enda mer synd (sorry mac, dette fortjener å bli nevnt) var at jeg ble overlatt til meg selv når festen skulle tas videre til solsiden. Min kjære venn fant nemlig ut at shotts var høyst nødvendig på en kveld som dette, drakk seg rimelig kanon, ødela skjorta si og gikk hjem. Der sto jeg liksom, med "hua i handa", helt alene fordi at date`n min bare GIKK hjem. Idiot. Ganske morsomt å se at menn, i en alder av 20+ kan falle så hensides jævlig på tryne å rett og slett ikke oppføre seg bedre enn en 14årig gammel jente! Jeg fikk ta til takke med noen kompiser av han, noe som viste seg å være helt greit, slik at jeg kom meg ned til solsiden hvor 1 pils venta på meg før jeg tok taxi hjem, da var jeg nemlig helt ferdig jeg! JA, åsså fikk jeg kjøttboller og pasta i en skikkelig god saus som nattmat hos Malle og Sol når jeg kom hjem! Takk kjære jenter, dere reddet meg <3

Så, nå sitter jeg her i et aldri så lite solskinn som så fint skinner inn gjennom vinduet vårt. Klokka er 16.23 og jeg har ikke gjort en dritt i hele dag! Blir spennende å se om jeg klarer å delta på noe innflyttningsvors i kveld. Har mest lyst til å dra ut edru, ta med meg kameraet og ta masse bilder av utelivets mange usmakelige sider, TENK hvor gøy det hadde vært! Jeg skal hvertfall komme meg på butikken en liten snartur i nærmeste fremtid, skal nemlig lage meg et nydelig måltid i dag bestående av kylling, ris og bernaisesaus eller hjemmelaga Pizza! Haha, skikkelig dagen dærpå mat siden det er så lett å lage, tar kort tid og smaker greit. Hva pleier du å spise dagen dærpå?

I dag klarer jeg virkelig ikke tanken på klær, sminke eller hår.

MAT! Jeg gleder meg til å spise god  mat i kveld!

Jeg og Harstad-jentene mine <3 Savner dere uendelig mye akkurat nå! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar