mandag 20. september 2010

Monday morning.

Om du liker det eller ikke: mandagen er kommet folkens! Dagen i dag har forsåvidt vært relativt bra vil jeg tørre påstå. Da klokka slo 06.30 ble jeg vekket av den herlige telefonalarmen min, som desverre ble satt på vent i noen minutter slik at hode fikk tid til å innstille seg i "stå opp" modus. I tillegg hadde jeg fått en kjempe fin melding på telefon min fra Sola mi som forresten bor vegg i vegg : "kan jeg sove hos deg?" sto det. Desverre for meg var den sendt rundt klokka ett i natt, jeg var med andre ord på god tur inn i drømmeland. Og jeg må si at skuffelsen ble rimelig stor da jeg i all hast snudde meg i håp om at en sovende prinsesse lå ved siden av meg. Bedre lykke neste gang! Anyways, skolen ventet og jeg fikk etterhvert stablet meg på beina, kledd på meg og gikk opp til frokost. Det tror jeg må være en av di koseligste tingene ved å bo sammen med 4 andre jenter, frokosten altså. Hver morgen står jeg opp til livsglade, våkne mennesker som alltid smiler og gir meg en skikkelig god morgen! En bedre start på dagen kan man virkelig ikke få!

På skolen ventet en vel entusiastisk foreleser med ikke mindre enn to powerpoint presentasjoner og to gruppeoppgaver. Selvfølgelig var faget pedagogikk, åh som jeg digger det faget! Væffal på mandager å VÆFFAL når vi får sitte i ro i hele fire og en halv time. Det er jeg jammen ikke god på, men jeg holdt ut til siste minutt. Er nok stygt redd for at hvis det ikke hadde vært for den flotte klassen jeg er så heldig å være en del av så hadde jeg nok ikke overlevd. Det er så godt å se alle sammen igjen etter helgen, klare til start..eller, væffal klare for litt kunnskap og mye facebooking. Hihi. Jeg var til og med så heldig å få en browniesbit av både Sol og Marita i dag, små gleder så tusen takk jenter! Vel, nok om min skoledag for i dag tror jeg. Nå er jeg endelig kommet meg hjem og sitter godt planta i sofa`n mens John Mayer spiller for meg via Spotify. Han er bare en konge mann og samtlige av sangene hans får meg til å føle at jeg lever(?). Åkei, teit sagt men..u know the feeling;)

Om nøyaktig NÅ venter vaskabøtta og grønnsåpa på meg, skal nemlig prøve å få vasket rommet mitt litt etter helgas festligheter. Er ikke mye støv eller hybelkaniner nei, hær i gården går det i et fint, duftende "lag" med både hårspray, småstein (etter skoa vell), sminke i alle farger og nyanser og ikke minst HÅR! Kjempe deilig kombinasjon i grunnen, så lenge det holder seg unna senga mi! I kveld har jeg en filmdate med en helt fantastisk person som jeg elsker å henge med! Får meg til å slappe helt av samtidig som at flere tusen sommerfugler flyver rundt i magen min, hvor godt er ikke det? :) Lurer litt på om jeg skal prøve å komme meg ut en tur også, løpe litt siden det desverre er aaalt for lenge siden sist. Eller, jeg har da vært syk i lang tid men uansett. God helse og fit kropp får man faen ikke gratis så UT Å LØP FOLKENS! Middagen blir nok et varmt velsmakende baby middagsglass, ja jeg bare elsker det! Sunt (faktisk!) og det holder meg mett i timesvis, ikke minst så har mamma lært meg at det er viktig med et variert kosthold;) Slenger med noen bilder av min flotte mandags morgen, håper din mandag sålangt har vært minst like flott:)


Klarte jammen å catche ett bilde av det vi jenter desverre bruker ALT for mye tid på! Sola mi nå ble du fin!


Umulig å ikke ha en god morgen når man bor sammen med sånne solstråler!


Sol har også fått 1 stk awesome lue i posten! I rødt, hvitt og blått, jeg digger det!


Til slutt et bilde av litt av meg selv:) Skjorte er et bra madagsoutfit, løst og ledig;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar