tirsdag 11. januar 2011

Luksusfellen.

Nei, jeg har ikke 300 000 kr ubetalt gjeld, jeg har ikke 200 par "ekstra" sko og heller ikke tre-fire splitternye biler som visst nok inngår i millionklassen, men jeg har venner. Og bare 20 timer etter at jeg klemte jentene mine hadebra tok jeg tilfart og hoppet rett inn i "fellen" igjen. Når jeg får være sammen med vennen mine flyter det over av ren luksus nemlig. Hver og èn bidrar til at vi koser oss fantastisk mye, og når vi er sammen trenger vi hverken penger, dyre klær eller toppleilighet ved havet så lenge vi har hverandre <3 Kvelden i går var det jeg som var vert for og vi var faktisk sammen til klokken var godt over 3 på natten. Det er rett og slett så ufattelig morro å prate med jentene om alt som har skjedd fra vi var små til nå, vi ler så sykt mye at jeg noen gang kjenner at jeg blir redd for at det kanskje er sånn at man kan bruke opp latteren og risikere å bli helt fri de neste dagene.

Da jeg fikk vite at jentene omsider tok turen over fjellet bestemte jeg meg for å lage noe godt. Det er slik dagene blir liksom, jeg har gått ned 3,5 kg fordi jeg har vært sinnsyk og spiser for tiden knapt ett måltid om dagen så; besøk er derfor en flott oppgave å oppvarte med litt god mat:) Dilemma ble også etterhvert at jeg ikke hadde lyst på mat som i biff og poteter men mer som i boller og brus. Jeg fant derfor frem ingredienser til Gulrotkake, men manglet gulrot som man jo er totalt avhengig av for å i det hele tatt kunne kalle det en gulrotkake. Deretter kom jeg på at jeg heller skulle slå til med noen nydelige vaffler! Line fikk tidligere på dagen endelig av den fæle reguleringen så vaffler måtte være ypperlig mat for å kunne bryte jomfrudommen på de "nye" tennene hennes^^ Etter vi hadde drukket kaffe, saft og spist vaffler satte vi oss godt til rette med smågodt, brus, pottis (lurer på hvor lenge kiloene holder seg AV lårene mine) og filmen "Fired Up". Tone hadde sett filmen en gang før og fortalt oss litt om innholdet, forventningene var derfor stor! Jeg tror aldri jeg har ledd mer sammenhengende gjennom en film som til denne, med andre ord; DU MÅ SE DEN!
Handler i korte trekk om to kompiser som ditcher fotball camp og heller drar på cheerleader camp der omlag 300 jenter og noen gaye gutter venter dem. En vellfortjent 6er fra meg!
Dekket bord! Jeg måtte ned på brygga for å hente færskt jordbærsyltetøy som befinner seg ca 200 meter fra ytterdøra vår. Lat som jeg er tok jeg bilen fatt, ryddet veien for noen store isklepper, kjørte ned men ikke opp igjen. Takk til onkel som helt til slutt fikk opp den dumme bilen som jeg klarte å kjøre litt fast i all snøen!
Nam nam nam..
enda mer godis!
Muffi <3
Dagen i går ble igjen en fantastisk dag, takk jenter! I skrivende stund sitter jeg hjemme og venter på at mamma skal komme hjem fra jobb slik at vi sammen kan dra på babybesøk:) Siden tiden hjemme snart renner ut har jeg det ganske travelt med å besøke alle sammen en siste gang. Blir jo tross alt hele TRE måneder til neste gang jeg får se de. I mellomtiden skal jeg blant annet til Paris sammen med kjæresten min, noe jeg gleder meg svært til:) Må jo snart starte planleggingen av hva jeg skal og hva jeg ikke skal pakke til turen slik at jeg ikke ender opp med å komme hjem ute noe nytt^^
 -Ha en fortsatt fin Tirsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar