onsdag 12. januar 2011

Babykos og glemt kamera.

I dag har jeg vært på babybesøk sammen med mamma! Etter hun var ferdig på jobb dro vi rett til søskenbarne mitt Christel, og hennes to nydelige barn; Thomas og Marlin <3 Siden jeg kun klarte å spise noen få skjeer yoghurt til frokost passet det fint at Christel disket opp med en nydelig kylliggryte med ris og chillisaus. Etterhvert kom også tanta mi og lille Alexander på besøk slik at jeg fikk ånkli babytid med tre herlige onger. Dagen gikk da til legobygging, kokkelering på Marlins Hello Kitty kjøkken, Ronja Røverdatter film og god stemning. Jeg hadde såklart tatt med mitt kjære kamera men det hjelper lite når jeg alltid presterer og glemme det når jeg drar. Thomas ble med oss hjem til Aune og vi har i løpet av dagen fått masse leketid sammen, jeg elsker det!!! Nå har jeg bare to netter igjen hjemme før jeg drar tilbake til Trondheim. Bah, gruer meg sykt til å dra tilbake men må man så må man, tydeligvis. Jeg skjønner heller ikke hvorfor jeg ikke forlengst har funnet veien til senga. Siden jeg med hundre prosent sikkerhet vet at jeg blir vekket klokken 9 i morgen av lille Thomas. Jeg har nemlig lovet meg bort til guttenongen i morgen og satset på at en bytur skal klare å bruke opp litt av energien hans;)

Benytter også sjansen, siden jeg har glemt det dumme kameraet, til å gi dere en liten smakebit av min endeløse randomness;
kiloene raser av sa du? Ehm..sikkert.
Brun og fettfornøyd. Tenk å vise seg offentlig på denne måten? Skulle vært skutt, jeg.
hahahaha...
Sånn. Flotte bilder hæ? Jeg skal aldri glemme kameraet igjen, lover;) Er det forresten noe dere lurer på når det gjelder Kriss Olsèn? Kanskje dere lurer på hvordan avføringen min er fortiden eller hvordan sko størrelse jeg bruker? Neppe, men uansett; spørr og kommenter i vei! Da blir jeg glad:):):) kanskje jeg til og med klarer og sette meg ned med bloggen før klokken har slått 00:00.

2 kommentarer:

  1. hvorfor vil du ikke til t.heim igjen? :O tenkte det var yndlingsbyen nr 2! hihi

    SvarSlett
  2. hehe..du skjønner det at når jeg må reise fra Harstad, som jo er byen med familie og mine beste venner, så blir det fort litt surk. Jeg liker Trondheim som studentby, ingen tvil om det. Men jeg kan love hver og en at når utdanningen er over da skal jeg HJEM til vakre nord! :D

    SvarSlett